صفحه اصلی / یادداشت و گفتگو / اتاق تولید فرصت نماید
اتاق تولید فرصت نماید

محمدرضا راوند، عضوء هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با «کسب و کار نیوز»

اتاق تولید فرصت نماید

کسب و کار نیوز- عضو اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه اتاق در دوره جدید باید تولید فرصت کند، گفت: سال های متمادی است که اتاق بازرگانی ایران رویکرد حل مشکل داشته یا به عبارتی مشکل – محور بوده است و از طریق مذاکرات و مکاتبات با دولت و نهادهای حاکمیتی چالش های صاحبان صنعت را پیگیری نموده است اما به نظر بنده در این دوره جدید فعالیت، اتاق بازرگانی باید تمرکز خود را بر ایجاد فرصت از طریق پلتفرم های توسعه ای قرار دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا راوند، عضوء هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با «کسب و کار نیوز» گفت: حل چالش ها و بهبود فضای کسب و کار یکی از ماموریت های اتاق است اما شرایط امروز کشور ایجاب میکند اتاق بازرگانی تولید فرصت نموده و تبدیل به یک نهاد توسعه ای برای خلق و مدیریت فرصت های کسب و کار گردد .
اتاق بازرگانی ایران نباید دچار روزمرگی شود و همانند دولت فربه گردد به طوری که چابکی و هوشمندی خود را از دست بدهد . امیدوارم با درایتی که از هیات رئیسه این دوره از اتاق بازرگانی سراغ دارم اتاق بازرگانی با کمک نسل جوان مدیران و ظرفیت های عظیم کشورمان بسترهای توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی را فراهم آورد .
همانطور که جناب آقای شافعی، ریاست محترم اتاق بازرگانی ایران نیز گفتند به نظرم اتاق بازرگانی ایران باید متولی توسعه صنعتی کشور گردد .

همچنین مطالعه کنید:

ضرورت افزایش تولید مسکن

سرمقاله تامین زمین می تواند به عنوان اصلی ترین ضرورت تامین مسکن، به افزایش ساخت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.