صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مچ‌اندازی جوانان با ایتالیا برای قطعی کردن صعود
مچ‌اندازی جوانان با ایتالیا برای قطعی کردن صعود

مچ‌اندازی جوانان با ایتالیا برای قطعی کردن صعود

کسب و کار نیوز : تیم والیبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله دوم رقابت های والیبال جوانان جهان به مصاف تیم قدرتمند آرژانتین رفت و موفق شد این تیم را در یک دیدار جذاب با نتیجه 3 بر یک مغلوب کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بانک ورزش, این پیروزی شانس تیم ایران را برای صعود به مرحله نیمه نهایی افزایش داد اما برای قطعی شدن این موضوع شاگردان عطایی باید در بازی امروز(سه شنبه) در مصاف با یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت های جوانان جهان به پیروزی برسند. دیداری که می تواند یکی از زیباترین بازی های جام لقب بگیرد.
تیم ایران در صورتی که بتواند مقابل ایتالیا پیروز شود قطعا به عنوان تیم اول گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد اما در صورت شکست در این بازی حساس حتی شاید شانس صعود به نیمه نهایی را از دست بدهد چرا که نمی توان تنها به پیروزی در بازی سوم که مقابل بحرین است دلخوش کرد.
اگر ایتالیا مقابل ایران و بحرین پیروز شود و از تیم آرژانتین شکست بخورد وآرژانتین هم علاوه بر پیروزی مقابل ایتالیا، تیم بحرین را شکست دهد آن وقت است که شکست ایران مقابل ایتالیا معادلات را پیچیده می کند چرا که هر ۳ تیم ایتالیا، آرژانتین و ایران صاحب ۲ پیروزی می شوند و آن وقت کار به امتیاز تیم ها می رسد تا دو تیم برتر گروه F مشخص شوند.
تیم ایتالیا در مرحله مقدماتی رقابت ها صاحب ۳ پیروزی مقابل تیم های برزیل، کانادا و لهستان شد و نکته قابل تامل اینکه مقابل هر ۳ تیم با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید. روز گذشته هم در اولین بازی خود در مرحله دوم رقابت ها به راحتی تیم بحرین را ۳ بر صفر شکست داد تا در ۴ بازی خود در این رقابت ها حتی یک ست را هم واگذار نکند.
ستاره ایتالیایی ها بازیکن شماره ۹ این تیم است که فرانسیسکو رسینه نام دارد. این بازیکن در هر ۳ بازی ایتالیا در مرحله مقدماتی، امتیازآورترین بازیکن ایتالیا بود و بدون شک جوانان والیبال ایران کار سختی برای مهار او خواهند داشت.
بدون شک تیم ایتالیا که تا به اینجای کار بهترین تیم رقابت ها بوده اما بازیکنان ایران پیش از این ثابت کرده اند که ترسی از قدرت حریفان ندارند و با تمام وجود به مصاف آنها می روند. باید دید در نهایت چه نتیجه ای در بازی ایران و ایتالیا رخ خواهد داد و جوانان والیبالیست ایران می توانند شگفتی آفرین شوند و مقابل ایتالیای قدرتمند به پیروزی برسند یا خیر.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.