صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / زیدان: به گرت بیل بی‌احترامی نکردم
زیدان: به گرت بیل بی‌احترامی نکردم

تلاش برای آرام کردن جو رئال مادرید

زیدان: به گرت بیل بی‌احترامی نکردم

کسب و کار نیوز: زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید می‌گوید با بازی ندادن به گرت بیل در جریان دیدار رئال و بایرن مونیخ قصد بی‌احترامی به او را نداشته و بیل خودش حاضر به بازی نشده.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, چند روزی است که تنش بین زین‌الدین زیدان و گرت بیل و به خصوص مدیران برنامه‌ها و مشاورین او بالا گرفته و از این گذشته رسانه‌های مختلف با انتقاد از رفتاری که رئال مادرید و زیدان با ستاره کهنه‌کار این تیم در پیش گرفته‌اند، از بی‌مهری همیشگی رئال به ستاره‌هایش بعد از سالها تلاش آنها برای این باشگاه می‌گویند.
اما زین‌الدین زیدان در پاسخ به این انتقادها به دفاع از خود برخاسته و می‌گوید بازی ندادن به گرت بیل در بازی رئال مقابل بایرن مونیخ که به ناراحتی‌های بسیاری منجر شده تصمیم او نبوده است. زیدان می‌گوید به هیچ وجه قصد بی‌احترامی به گرت بیل را نداشته این خود بیل بوده که حاضر نشده در این بازی به میدان برود.
صحبتهای زیدان که در رسانه‌های اسپانیایی بازتاب زیادی داشته امروز در صفحه اول روزنامه آ اس به چاپ رسیده است.
البته زیدان هفته پیش گفته بود امیدوار است بیل هر چه سریعتر رئال را ترک کند چون این به نفع همه خواهد بود. بعد از آن بود که مدیر برنامه‌های بیل از این اظهارات زیدان به شدت انتقاد کرده و آن را مایه تاسف خواند.
اما زیدان دیروز در یک کنفرانس خبری درباره تنشی که بین او و گرت بیل پیش آمده و عدم حضور گرت بیل در بازی مقابل بایرن مونیخ از خود دفاع کرد و گفت:” من سعی می‌کنم درباره این موضوع و مساله گرت خیلی روشن و شفاف صحبت کنم”.
سرمربی رئال در ادامه گفت:” اول اینکه من به هیچکس بی‌احترامی نکرده‌ام به خصوص به یک بازیکن. من همیشه گفته‌ام بازیکنها از همه چیز مهمتر هستند و هر زمان که بازیکنی عضو باشگاه رئال مادرید باشد من با او هستم”.
زیدان در ادامه اضافه کرد:” دوم اینکه من گفتم باشگاه دارد سعی می‌کند بیل را واگذار کند. همین. سوم اینکه آن روز در بازی مقابل بایرن گرت بازی نکرد چون خودش نخواست بازی کند. او گفت باشگاه در حال مذاکره برای خروج او از رئال است و به همین دلیل نمی‌خواهد بازی کند. بیل تا این لحظه از ما نخواسته که فردا بازی نکند”.
در ادامه صحبتهای زیدان وقتی خبرنگاران دوباره از بیل پرسیدند زیدان در پاسخ گفت:” مدام در مورد این ماجرا سوال می‌کنید ولی هر چه بپرسید فعلا چیزی تغییر نخواهد کرد. گرت بیل امروز با ما تمرین می‌کند. باشگاه هم هر کاری لازم باشد انجام می‌دهد”.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.