صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / ایمن‌سازی بخشی از خط انتقال گاز دوم سراسری
ایمن‌سازی بخشی از خط انتقال گاز دوم سراسری

ایمن‌سازی بخشی از خط انتقال گاز دوم سراسری

کسب و کار نیوز : ضریب ایمنی خط لوله انتقال گاز دوم سراسری با انجام ۴ عملیات اسلیوگذاری (مقاوم‌سازی) در منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز افزایش یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, حمید خدری، مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز با اعلام این خبر گفت: به منظور پایش خطوط، هر سال پس از اجرای عملیات‌ پیگرانی و شناسایی نقاط آسیب‌دیده، تعمیرات مختلفی با هدف افزایش ایمنی در دستور کار اجرایی منطقه قرار می‌گیرد.
وی افزود: بر این اساس مطابق با یک برنامه زمان‌بندی‌شده، عملیات اسلیوگذاری خط لوله گاز دوم سراسری با بهره‌گیری از توان و تجربه متخصصان داخلی در چهار نقطه از این خط لوله انجام شد.
خدری با بیان اینکه در این پروژه بیش از ۵۰۰ نفرساعت کار انجام شده است، اظهار کرد: انجام این تعمیرات در مقاوم‌سازی و تقویت خط لوله دوم سراسری بسیار موثر بوده و با برنامه‌ریزی انجام شده است، زیرا این خط در زمستان پیش رو نقش مهمی در انتقال پایدار گاز کشور دارد.
مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز با اشاره به اینکه خط لوله دوم سراسری، نقش مهمی در تامین انرژی گاز کشور به عهده دارد، تصریح کرد: انتقال پایدار و ایمن گاز یکی از رسالت‌های مهم این منطقه بوده و همه تعمیرات این خط لوله بر اساس استانداردهای شرکت انتقال گاز انجام می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.