چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / افزایش ۴ درصدی تولید کنسانتره سنگ آهن شرکت های بزرگ
افزایش ۴ درصدی تولید کنسانتره سنگ آهن شرکت های بزرگ

گزارش 3 ماهه نخست 98 اعلام شد:

افزایش ۴ درصدی تولید کنسانتره سنگ آهن شرکت های بزرگ

تولید کنسانتره سنگ آهن شرکت های بزرگ کشور طی 3 ماهه نخست امسال، 4 درصد رشد یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایمیدرو، تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور از ابتدای فروردین تا پایان خرداد امسال، ۱۲ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۴۴۳ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند. میزان تولید مدت مشابه سال گذشته، ۱۱ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۳۰۶ تن بود.
از این میزان، شرکت های «گل گهر» ۴ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۵۹۶ تن، «چادرملو» ۲ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۳۴۷ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۱۳۵ تن، «سنگ آهن مرکزی» یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۵ تن، «گهر زمین» یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۴۷۷ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۷۵۴ هزار و ۶۳۵ تن، «صنعتی و معدنی توسعه ملی» ۵۰۹ هزار و ۶۵ تن، «صبا نور» ۱۷۲ هزار و ۹۳۵ تن و «جلال آباد» ۱۲۳ هزار و ۲۴۸ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

تولید ۱٫۲ میلیون تنی دانه بندی

بنا به این گزارش، ۵ شرکت بزرگ معدنی طی ۳ ماهه نخست ۹۸ حدود یک میلیون و ۲۰۵ هزار و ۷۳۵ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند که در مقایسه با میزان تولید این محصول در مدت مشابه سال ۹۷ (یک میلیون و ۸۶۴ هزار و ۷۶۶ تن)، ۳۵ درصد کاهش نشان می دهد.

از این میزان، شرکت فلات مرکزی «۲۸۶ هزار و ۶۰۱ تن»، سنگ آهن سنگان «۱۸۲ هزار و ۱۵۳ تن»، صبا نور «۴۱۶ هزار و ۶۲۱ تن»، سنگ آهن مرکزی «۲۱۶ هزار و ۳۶۰ تن» و چادرملو ۱۰۴ هزار تن سنگ آهن دانه بندی تولید کرده است.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.