صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ۱۵۳ نفر با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید ایلام شاغل شدند

مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام گفت

۱۵۳ نفر با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید ایلام شاغل شدند

کسب و کار نیوز- مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام گفت: از ابتدای امسال تا بیستم تیرماه جاری ۱۱۹ فقره تسهیلات اشتغالزایی روستایی با اعتبار ۴۹ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۳ نفر جذب شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، فرزان عزت پور اظهار داشت: همچنین در قالب طرح صندوق های خرد محلی تعداد ۲۸ فقره تسهیلات اشتغال روستایی با اعتبار هفت میلیارد ریال پرداخت و تعداد ۱۸ مورد جهت حمایت از آنان شناسایی و در دست اقدام است.

وی افزود: در قالب طرح هر روستا یک محصول تعداد سه فقره تسهیلات با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال پرداخت شده و پنج روستا با اعتبار ۴۹ میلیارد ریال شناسایی و در دست اقدام است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام یادآور شد: ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات در قالب طرح روستای بدون بیکار پرداخت شده و ۶ روستای دیگر نیز با اعتبار ۱۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال شناسایی و در دست اقدام است.

عزت پور اضافه کرد: صندوق کارآفرینی امید استان بعنوان یکی از عاملان پرداخت تسهیلات و حمایت از کارآفرینان قانون اشتغال پایدار روستایی با استفاده از منابع مشترک صندوق توسعه ملی کل اعتبارات تخصیص یافته به استان را جذب و از کارآفرینان روستایی مناطق مختلف با ارائه تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه حمایت می کند.

وی یادآور شد: سال گذشته یک هزار و ۸۳۲ فقره  تسهیلات اشتغال با اعتبار ۳۶۶ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال و اشتغال یک هزار و ۶۸۰ نفر پرداخت شد که نقش برجسته و موثری در حمایت از کارآفرینان روستایی داشته است.

به گفته وی صندوق کارآفرینی امید با حمایت از پروژه های گل نرگس، پرورش میش داشتی، حوزه بوم گردی، اپلیکیشن های حوزه فناوری و حمایت از کارآفرینان در بخش های خدمات، صنعت و کشاورزی توانسته خدمات ارزنده ای به کارآفرینان ارائه دهد.

وی از دیگر خدمات این صندوق را اعطای تسهیلات امتیازی قرض الحسنه اشتغال در قالب طرح های سپرده گذاری کارا، امید، طرح زرین کسب و کار و واگذاری دستگاه های کارت خوان فروشگاهی (پوز سیار) با شرایط ویژه عنوان کرد.

عزت پور سپرده گذاری بیش از ۵۰ میلیارد ریال توسط شهروندان و متقاضیان تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۸ نزد را عملکرد مناسب این صندوق اعلام کرد.
وی تاکید کرد: صندوق کارافرینی امید بعنوان یک نهاد معتبر حمایتی دارای مجوز از سوی بانک مرکزی همواره در تلاش است با ارائه خدمات ارزنده به کارآفرینان در پیشبرد اهداف اساسی این صندوق گام های موثری بردارد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.