صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / همکاری بیشتر با جهاددانشگاهی در توسعه‌ی استارت‌آپ‌ها
همکاری بیشتر با جهاددانشگاهی در توسعه‌ی استارت‌آپ‌ها

همکاری بیشتر با جهاددانشگاهی در توسعه‌ی استارت‌آپ‌ها

معاون سیاست‌گذاری سازمان فناوری اطلاعات در بازدید از غرفه‌ی ستفا در الکامپ گفت: سامانه ایران نوآفرین یکی از سامانه‌های یکپارچه است که سازمان فناوری اطلاعات به دنبال توسعه آن است که در واقع اطلاعات یکپارچه اکوسیستم استارت آپی ایران را پوشش می‌دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز، سعید روشنی با اشاره به اینکه طرح «ایران نوآفرین» یکی از برنامه‌های ارائه خدمات به استارت‌آپ‌ها است، گفت: سامانه مجوز دهی، سامانه اشتغال، سامانه نوآوری از محورهای ارائه خدمات به استارت‌آپ‌ها و گروه‌های هدف در این زمینه است و در آینده نزدیک معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی نیز به این سامانه‌ها اضافه می‌شوند تا خدمات بهتری به استارت‌آپ‌ها ارائه شود.
وی به طرح نوآفرین اشاره کرد و درباره‌ی آن گفت: طرح نوآفرین نیز به تیم‌ها و استارت آپ های کمتر از سه سال و دارای سرمایه کمتر از ۵۰۰ صد میلیون تومان درآمد تعلق دارد که می‌توانند از معافیت‌های مالیاتی و بیمه‌ای برخوردار شوند.
مشاور معاون سیاست‌گذاری سازمان فناوری اطلاعات و مجری سامانه ایران نوآفرین در بازدید از غرفه ستفا در سالن ۱۱ نمایشگاه الکامپ درباره چگونگی ارائه خدمات به تیم‌ها و مجموعه‌های استارت آپی گفت: این مجموعه‌ها می‌توانند به سایت ایران نوآفرین مراجعه، ثبت‌نام و از خدمات متنوع حمایتی آشنا و استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی یکی از بازیگران اصلی اکوسیستم استارت آپی در کشور است خواستار تعامل و همکاری بیشتر با این نهاد در توسعه تیم‌ها و فعالیت‌های استارت آپی شد.

همچنین مطالعه کنید:

بسته حمایتی از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، در جلسه‌ای که با حضور سید امیر برهانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.