صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ۲ طرح اشتغالزایی صندوق کار آفرینی امید در رفسنجان‌ افتتاح شد

مدیر صندوق کارآفرینی شهرستان رفسنجان:

۲ طرح اشتغالزایی صندوق کار آفرینی امید در رفسنجان‌ افتتاح شد

کسب و کار نیوز- ۲ طرح اشتغالزایی با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی و جمعی از مسئولان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در رفسنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا،  ۲ طرح اشتعالزایی مورد حمایت صندوق کارآفرینی با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی، فرماندار و امام جمعه رفسنجان و جمعی از مسئولان در رفسنجان افتتاح شد.
مدیر صندوق کارآفرینی شهرستان رفسنجان در این مراسم گفت: طرح کارگاه تولید پوشاک در روستای لاهیجان از توابع این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال ایجاد شده و برای ۱۶ نفر اشتغالزایی انجام شده است.
حمید رضابیگی افزود: فاطمه رنجبر مجری این طرح ۷۰۰ میلیون ریال آورده شخصی داشته و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز از محل تسهیلات مشاغل روستایی صندوق کارآفرینی امید در قالب چهار درصد به این طرح اختصاص داده شده است.
وی ادامه داد: در این کارگاه انواع فرم مدارس، لباس نظامی و غیره تولید می‌شود.
رستوران زرین مشرق زمین رفسنجان نیز طرح دیگری است که برای ۱۵ نفر اشتعالزایی کرده که اعتبار به کار رفته در این طرح ۱۸ میلیارد ریال ۱۵ میلیارد ریال نیز سهم آورده شخصی و سه میلیارد ریال از سوی صندوق کارآفرینی امید به صورت تسهیلات چهار درصد در آن صرف شده است.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سفر به رفسنجان از گلزار شهدای لاهیجان و کارگاه تولید نبات رفسنجان در منطقه دهقان رجبی رفسنجان بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت حوزه های کار / آفرینی این شهرستان قرار گرفت.
رفسنجان با جمعیت بالای ۳۱۱ هزار نفر در ۱۱۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.