صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / همکاری های سازمان فناوری اطلاعات با جهاد دانشگاهی برای توسعه استارت آپ ها
همکاری های سازمان فناوری اطلاعات با جهاد دانشگاهی برای توسعه استارت آپ ها

معاون سیاستگذاری سازمان فناوری اطلاعات ایران در بازدید از غرفه ستفا در الکامپ

همکاری های سازمان فناوری اطلاعات با جهاد دانشگاهی برای توسعه استارت آپ ها

معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات ایران در بازدید از غرفه سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان گفت: وزارت ارتباطات برای حمایت از استارت آپ ها عزم جدی دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر سید سروش قاضی نوری با حضور در غرفه ستفا در نمایشگاه الکامپ ضمن گفتگو با دکتر بیجندی رئیس این سازمان با اشاره به اینکه نمایشگاه الکامپ محل مناسبی برای دیده شدن، نقش آفرینی و توسعه بازار و فروش استارت آپ هاست اظهار داشت: سازمان فناوری اطلاعات ایران تسهیلات خوبی برای توسعه استارت آپ ها و پلتفرم ها دارد و برای افراد و یا تیم ها و شرکت ها از صد میلیون تا یک میلیارد تسهیلات ارائه می کند.
وی به برنامه نوآفرین اشاره کرد و گفت: آئین‌نامه حمایت از کسب و کارهای نوپا در قالب برنامه نوآفرین نیز به تصویب رسیده است.
معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات ایران بر حمایت از پلتفرم ها اشاره کرد و گفت: اقتصاد پلتفرمی عنوانی است که در اقتصاد دیجیتال به وفور به چشم می‌خورد.؛ پلتفرم‌ها در اقتصاد دیجیتال و کسب و کارهای حوزه ICT به عنوان عنصری مطرح هستند که افراد زیادی می‌توانند بر بستر آن کسب و کار ایجاد کنند. به همین دلیل این موضوع در بحث اشتغال اهمیت ویژه‌ای دارد و ما از پلتفرم‌ها و ارائه‌دهندگان محصول یا خدمت روی پلتفرم‌ها حمایت می کنیم.
وی به ارائه تسهیلات و وام ها اشاره کرد و گفت: بیشتر حمایت‌های ما مالی و در قالب وام است که علاوه بر ابزار تسهیلات مالی (وام)، ما روش‌های دیگری را به طرح کمک به اشتغال و توسعه استارت آپ ها دنبال می کنیم.
دکتر قاضی نوری از توجه جدی جهاد دانشگاهی بویژه سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان به توسعه رویدادهای استارت آپی و فناور قدردانی کرد.

همچنین مطالعه کنید:

پردیس‌های علم و فناوری مشترک بین پارک‌ها و صنایع راه اندازی می شود/رفع نیازهای بومی و منطقه‌ای با توسعه دانش بنیان ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، سجاد محمدعلی نژاد با اشاره به نام گذاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.