صفحه اصلی / اصناف / خسارت بیش از ۵ واحد صنفی و یک انبار در آتش سوزی میدان حسن آباد
خسارت بیش از ۵ واحد صنفی و یک انبار در آتش سوزی میدان حسن آباد

رئیس اتحادیه میخ، قفل و لولا تهران خبر داد:

خسارت بیش از ۵ واحد صنفی و یک انبار در آتش سوزی میدان حسن آباد

رئیس اتحادیه میخ، قفل و لولای تهران گفت: در حادثه آتش سوزی میدان حسن آباد یک انبار بزرگ و بیش از ۵ واحد صنفی این اتحادیه دچار حریق و خسارت شده اند.

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر نجار شریفی افزود: شامگاه پنج شنبه گذشته حریق در ضلع شمال غرب میدان حسن آباد رخ داد که باعث تخریب گسترده در این بخش از میدان که اعضای اتحادیه میخ و قفل ولولا مستقر هستند، شد و در این حادثه یک انبار ۵۰۰ تا ۶۰۰ مترمربعی در طبقه دوم ساختمان تجاری و ۵ واحد صنفی دچار آتش سوزی و آسیب شدند.
وی با بیان اینکه آتش سوزی که رخ داد, نسبتاً گسترده بود، تصریح کرد: بنای میدان حسن آباد قدمت تاریخی دارد ودر معرض تخریب قرار گرفته است و به همین لحاظ هنوز برآورد خسارتی در خصوص واحدهای صنفی آسیب دیده صورت نگرفته است.
رئیس اتحادیه میخ، قفل و لولا تهران اظهار کرد: بنای میدان حسن آباد با توجه به آنکه سقف شیروانی و تیرهای چوبی دارد بیشترین آسیب را دیده و همچنین به دلیل اینکه از حجم بالای آب برای خاموش کردن آتش استفاده شده همین حجم آب، در برخی از نقاط بنا سبب آسیب دیدگی سقف طبقه پایین نیز شده است. نجار شریف اظهار کرد: ۶۰۰ واحدصنفی در رسته صنف میخ ، قفل و لولا در تهران مشغول فعالیت هستند که بیشتر این اعضا در میدان حسن آباد به عنوان بورس لوازم میخ و قفل و لولا فعالیت می کنند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.