صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بعد از انتقالم به بارسا اشک شوق ریختم
بعد از انتقالم به بارسا اشک شوق ریختم

آنتوان گریزمان:

بعد از انتقالم به بارسا اشک شوق ریختم

کسب وکار نیوز: آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی جدید بارسلونا در گفتگو با مارکا فاش کرد که بعد از شنیدن خبر انتقال قطعی‌اش به بارسا، از شادی اشک ریخته است.

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ورزش سه, آنتوان گریزمان، ستاره ملی‌پوش فرانسوی در روزهای اخیر به خاطر انتقال ۱۲۰ میلیون یورویی‌اش از اتلتیکو مادرید به بارسلونا به یکی از مهم‌ترین نقل و انتقالات این فصل فوتبال اروپا تبدیل شد. حالا گریزمان در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی مارکا فاش می‌کند که از انتقالش به بارسا آنچنان خوشحال بوده که وقتی خبر قطعی شدن این انتقال را شنیده از شادی اشک ریخته است.
گریزمان در گفتگو با مارکا گفت:” وقتی خبر را شنیدم به پدرم زنگ زدم و شروع کردم به گریه کردن. گریه‌ام گریه خوشحالی بود چون بالاخره به بارسا پیوسته بودم. همه چیز دیگر تمام شده بود”.
ستاره فرانسوی بارسا در ادامه صحبت‌هایش با مارکا گفت:” آن لحظه با دوستانم، همسر و فرزندانم بودم. لحظه بی‌نظیری بود”.
مهاجم سابق اتلتیکو مادرید می‌گوید در این روزها در سازگار شدن با محیط جدید و همراهی با ستاره‌های بارسا مشکلی نداشته و ستاره‌های بارسلونا با آغوش باز از او استقبال کرده‌اند.
گریزمان در این باره گفت:” قبل از اینکه قراردادم نهایی شود استرس زیادی تحمل می‌کردم و به شدت تحت فشار بودم. می‌خواستم هر چه زودتر تعطیلاتم تمام شود و این چالش جدید را شروع کنم. در حال حاضر که از همه چیز لذت می‌برم. امیدوارم آنقدر اعتماد به نفس داشته باشم که بتوانم در بارسا هم خودم باشم و لذت ببرم”.
گریزمان درباره بازگشت به استادیوم خانگی اتلتیکو در فصل آینده می‌گوید:” می‌دانم برایم سوت خواهند زد. این هم بخشی از فوتبال است. آنها مرا واقعا دوست داشتند و وقتی کسی شما را ترک می‌کند، این همیشه سخت خواهد بود”.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.