صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بازگشت شهرام، تنها تغییر تیم ملی والیبال
بازگشت شهرام، تنها تغییر تیم ملی والیبال

کولاکوویچ به تیمش دست نمی‌زند؟

بازگشت شهرام، تنها تغییر تیم ملی والیبال

کسب وکار نیوز:کولاکوویچ قصد ندارد تغییر چندانی در ترکیب تیمش برای انتخابی المپیک به وجود بیاورد.

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ورزش سه, تیم ملی والیبال ایران در شرایطی تمرینات خود را از یک مردادماه برای حضور در انتخابی المپیک آغاز می کند که گویا ایگور کولاکوویچ قصد تغییر در ترکیب تیمش را ندارد.
طبق اعلام سرپرست تیم ملی به خبرنگار “ورزش سه” کولاکوویچ فعلا نام بازیکن جدیدی را برای فراخواندن به اردوی تیم ملی اعلام نکرده است. البته خوش‌خبر در این باره گفت: «امروز با کولاکوویچ صحبت می کنم تا اگر نیاز است بازیکن جدیدی را دعوت کنیم، این کار را انجام دهیم.»
باید دید سرمربی تیم ملی قصد دارد به نفرات جدیدی برای انتخابی المپیک اعتماد کند یا با همان ۱۴ نفر قبلی کار خود را استارت می زند و به پایان می رساند.
البته در این میان ۲ بازیکن تیم ملی یعنی پوریا یلی و محمدرضا حضرت پور فعلا با تیم جوانان در مسابقات جهانی به سر می برند و قطعا در یک هفته ابتدایی اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور نخواهند داشت.
از سوی دیگر همانطور که از قبل اعلام شده بود شهرام محمودی با گذراندن دوران مصدومیت از اردوی جدید به سایر بازیکنان اضافه می شود. این پشت خط زن باتجربه به احتمال فراوان یکی از بازیکنان اعزامی به انتخابی المپیک خواهد بود. شاید این تنها تغییر کولاکوویچ نسبت به لیگ ملت‌ها باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.