صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / بازدید مدیر استانی بانک ایران زمین از شرکت های تولیدی دارو و کشت و صنعت استان

روابط عمومی بانک ایران زمین اعلام کرد

بازدید مدیر استانی بانک ایران زمین از شرکت های تولیدی دارو و کشت و صنعت استان

کسب و کار نیوز- در راستای حمایت از اشتغال زایی و رونق تولید مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال بختیاری بانک ایران زمین به اتفاق مدیران ارشد این مدیریت و مدیران ارشد شرکت های گل دارو و کشت و دام فضیل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش  کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: محمدرضا سبزواری مدیر استان در این بازدیدها اظهار کرد: سیاست اصلی دولت ایجاد اشتغال و رونق تولید و به تبع آن ثبات قیمت ها است و بانک ها نیز بر اساس رسالتی که بر دوش دارند در جهت پایداری این صنایع برنامه های همسو را در دستور کار قرار داده اند.

 وی حمایت از تولید داخلی را مولفه اثر گذار اقتصاد و اهمیت به تحقق برنامه ها در سال تولید رونق و سیاست های اقتصاد مقاومتی را بسیار مهم و توجه به ایفای درست نقش ها ومسئولیت ها در سه بخش تولید، توزیع و مصرف را امری ضروری در چرخه صنعت دانست و ایجاد هرچه بهتر این روابط را از طرفین خواستار شد .

در ادامه سبزواری افزود: پشتیبانی از تولید ملی به منزله حمایت از اشتغال، کار و سرمایه ایرانی است و بانک ایران زمین در راستای ایفاد نقش ملی خود آمادگی خود را جهت ایجاد و افزایش تعاملات سازنده اعلام می کند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.