صفحه اصلی / استان ها / آتش‌سوزی کنترل شده است
آتش‌سوزی کنترل شده است

آخرین وضعیت منطقه «چال‌زرد»

آتش‌سوزی کنترل شده است

کسب و کار نیوز : بخشدار چوار گفت: هرچند آتش‌سوزی در منطقه «چال‌زرد» در حال کنترل است اما بیم آن می‌رود با سقوط کنده‌ها شاهد آتش‌سوزی‌ها در حد وسیع‌تری باشیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «ایوب چراغی» با اعلام این مطلب، اظهار کرد: تا زمانی که کنده‌ها خاموش نشوند نمی‌توان به طور کامل گفت که حریق مهار شده است.
وی با اشاره به پوشش انبوه گیاهی منطقه، تصریح کرد: خوشبختانه مردم روستاهای مختلف بخش از جمله، «گنجوان» ، «دارتوت» ، «ریزه‌بند» و «بان‌خشک» در اطفاء حریق بسیار فعال بودند که جای تقدیر و تشکر دارد.
سرهنگ قدرت حیدری‌زاد» ، جانشین انتظامی شهرستان ایلام ، درباره علت این آتش سوزی اظهار کرد: تا این لحظه هنوز علت این حادثه مشخص نشده و کارشناسان در حال بررسی موضوع و واکاوی زمینه های احتمالی وقوع آتش سوزی هستند.
وی از شهروندان خواست که همواره درحفظ مراتع و جنگل ها به عنوان یک میراث ملی حساس بوده و در صورت وقوع کوچکترین حادثه آتش سوزی، در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند، تا با همکاری سایر دستگاه های خدمت رسان از گسترش آتش و خسارت دیدن مزارع و منابع طبیعی جلوگیری شود.
به دنبال آتش‌سوزی در منطقه «چال زرد» به دستور استاندار، شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با حضور معاون امور عمرانی استاندار، فرمانده سپاه استان و مجموعه اعضاء تشکیل جلسه داد و ۳ اکیب از طرف سپاه، منابع طبیعی و محیط زیست در مناطق مورد هدف برای مدیریت اوضاع تا صبح حضور داشته باشند.
همچنین ۱۰۰ نفر از نیروهای سپاه در دو محور و مجموعه ستاد مدیریت بحران شامل منابع طبیعی و محیط زیست و دیگر دستگاها یک محور را بر عهده‌ گرفتند.
منطقه «چال‌زرد» از دو روز گذشته دچار آتش‌سوزی شده است.

همچنین مطالعه کنید:

ثبت بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، طبق آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در مجموع یکسال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.