صفحه اصلی / استان ها / کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم ریل راه‌آهن سرقتی در اسفراین
کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم ریل راه‌آهن سرقتی در اسفراین

کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم ریل راه‌آهن سرقتی در اسفراین

کسب و کار نیوز : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسفراین از کشف 450 کیلوگرم ریل راه آهن سرقتی و دستگیری دو نفر سارق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ “جاوید مهری” در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر این‌که افرادی به صورت غیرقانونی تعدادی از ریل‌های راه آهن شهرستان جاجرم را در منزل‌شان واقع در یکی از روستاهای شهرستان مخفی کرده، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
این مقام نیروی انتظامی با اشاره به این‌که ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی در سطح شهرستان موفق به شناسایی متهمان شدند، افزود: ماموران پاسگاه عباس آباد با اخذ نیابت قضائی و در یک عملیات ضربتی متهمان را حین انتقال ریل‌های راه آهن دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
مهری با اشاره به این‌که متهمان در بازجوئی‌های فنی توسط ماموران پلیس آگاهی و دلایل موجود لب به اعتراف گشودند، تصریح کرد: از متهمان مقدار ۴۵۰ کیلوگرم ریل راه آهن سرقتی متعلق به راه آهن جاجرم کشف و ضبط گردید.
فرمانده نیروی انتظامی اسفراین با بیان این‌که دراین رابطه یک دستگاه خودرو نیز توقیف و راهی پارکینگ شد، اظهار کرد: متهمان نیز بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد .
مهری در پایان از شهروندان خواست به هشدارهای پلیس در خصوص مسائل ایمنی پیشگیری از سرقت توجه کنند و در صورت مشاهده این‌گونه موارد مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.