صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / میدان نفتی مارون؛ موقعیت جدید دکل ۹۳ فتح
میدان نفتی مارون؛ موقعیت جدید دکل ۹۳ فتح

میدان نفتی مارون؛ موقعیت جدید دکل ۹۳ فتح

کسب و کار نیوز :

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, پویا احمدیان، رئیس دستگاه حفاری ۹۳ فتح گفت: با پایان حفاری و تکمیل یک حلقه چاه توسعه‌ای/ توصیفی در میدان نفتی اهواز، دکل ۹۳ برای حفاری چاه توسعه‌ای جدید به میدان مارون منتقل می‌شود.
وی اظهار کرد: دکل ۹۳ فتح پنج سال است به ناوگان شرکت ملی حفاری پیوسته و تحت سرپرستی مدیریت عملیات حفاری – ۳ خشکی است و تاکنون ۳۱ هزار و ۸۶۶ متر حفاری چاه‌های نفت و گاز را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
رئیس دستگاه حفاری ۹۳ فتح گفت: این دستگاه سنگین که ۲ هزار اسب بخار توان دارد در شمار روزآمدترین دستگاه‌های حفاری شرکت است که از سیستم گرداننده فوقانی، مدیریت پسماند، سه دستگاه پمپ و پنج دستگاه ژنراتور برخوردار است.
احمدیان افزود: با توجه به تجهیزات و متعلقات، دکل ۹۳ فتح در ردیف دستگاه‌های بدون حادثه و همچنین دوستدار محیط زیست قرار دارد.
وی اظهار کرد: مهار فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید با هدایت متخصصان مجرب و سختکوش از طریق حفر یک حلقه چاه امدادی و بستن چاه از عمق را می‌توان از جمله عملکرد قابل دفاع دکل ۹۳ فتح برشمرد.
احمدیان یادآور شد: عملیات جابه‌جایی این دستگاه و برپایی آن در مکان جدید با احتساب نقل و انتقال اردوگاه در ۱۵۶ محموله از سوی خودروهای سنگین کشنده و تریلر در مدت زمان حدود ۲۰ روز انجام می‌شود.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.