صفحه اصلی / استان ها / برخورد با قلیان سراها و باغ های عروسی فاقد مجوز در آستارا
برخورد با قلیان سراها و باغ های عروسی فاقد مجوز در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا هشدار داد

برخورد با قلیان سراها و باغ های عروسی فاقد مجوز در آستارا

کسب و کار نیوز :فرمانده انتظامی آستارا از تشدید نظارت بر قلیان سراها و باغ های عروسی فاقد مجوز در شهرستان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد نمازی اظهار کرد: مردم از مهم‌ترین ارکان تأمین امنیت در جامعه هستند و در این زمینه به ناجا کمک می کنند.
وی با بیان اینکه طی سه ماه گذشته ۱۰۲۷ مورد بازدید و بازرسی از اماکن عمومی شهرستان به عمل آمد، ادامه داد: در مدت مذکور ۴۱ مورد تخلف مشاهده شد و واحد صنفی متخلف علاوه بر پلمب به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.
فرمانده انتظامی آستارا با اشاره به اینکه برخورد با قاچاق از دیگر وظایف پلیس است، افزود: در مدت مذکور به ارزش ۳۰۳ میلیارد ریال کولر، مرغ، لوازم آرایشی غیربهداشتی و غیر مجاز، غذاهای غیربهداشتی، لوازم برقی، شکر، چوب و سایر اقلام در ایست بازرسی قلعه کشف و متخلفان به همراه پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.
نمازی در بخش دیگر سخنان خود از فعالیت قلیان سراهای فاقد مجوز و باغ های غیرمجاز برای برگزاری جشن ها و عروسی ها در سطح شهرستان سخن گفت و خاطرنشان کرد: برخورد با قلیانسراهای فاقد مجوز در دستور کار قرار دارد.
وی با تأکید بر اینکه تالارهای عروسی دارای مجوز در شهرستان مشخص هستند، اضافه کرد: فقط یک تالار باغ در شهرستان مجوز فعالیت دارد و فعالیت سایر باغ ها و یا هرگونه باغ روباز در سطح شهرستان غیرمجاز و ممنوع است.
فرمانده انتظامی آستارا در بخش دیگر سخنان خود، مردم شهرستان را اقشاری فرهنگی، مؤمن و معتقد دانست و تصریح گرد: متأسفانه مسافرانی که این شهرستان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند، اقدام به بی حرمتی و کشف حجاب می کنند که پلیس در برابر اینگونه ناهنجاری های اجتماعی می ایستد.
وی در پایان افزود: با توجه به مرزی بودن و کثرت حضور گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان، پلیس های آستارا به دوربین البسه مجهز شده اند تا ضمن تکریم ارباب رجوع، هرگونه برخورد با هموطنان ضبط و ثبت شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.