صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مسئولیت سنگینی بر دوش دبیر گذاشته شد
مسئولیت سنگینی بر دوش دبیر گذاشته شد

معاون وزیر ورزش:

مسئولیت سنگینی بر دوش دبیر گذاشته شد

کسب و کار نیوز:معاون وزیر ورزش گفت: مسئولیت سنگینی بر دوش علیرضا دبیر گذاشته شد و امیدوارم در کارش برای رساندن کشتی به جایگاه شایسته اش موفق باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمدرضا داورزنی پس از انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی، ضمن تبریک به او گفت: به همه دوستان که احساس وظیفه کردند و خود را در معرض آرای مجمع قرار دادند تشکر می‌کنم. از سرپرست فدراسیون که نگذاشتند برنامه ها روی زمین بماند قدردانی می کنم و از زحمات چند ساله حمید بنی تمیم و رسول خادم نیز صمیمانه قدردانی می کنم.
وی افزود: اگر می‌خواهیم کشتی به روزهای اوج بازگردد باید از تمام ظرفیت‌های این رشته استفاده شود. ما در استانهایمان ظرفیت های خوبی داریم که قطعاً باید دیده شوند. انتطار همه مردم این است که کشتی به عنوان ورزش اول ایران به جایگاه واقعی‌اش برسد. آن چیزی که مهم است خود کشتی است. وقتی اهالی کشتی بخواهند بداخلاقی کنند کشتی است که آتش می گیرد و می سوزد. وقتی مجمع تصمیمی را می گیرد همه باید به آن احترام بگذارند.
وی با تاکید بر حمایت وزارت ورزش از کشتی، صریح کرد: در مدتی که بنی‌تمیم در سال ۹۷ مسئولیت سرپرستی را داشتند هر درخواستی داشت انجام شد و فقط در سال ۹۸ در برهه‌ای در تعداد اعزام ها در زمان سرپرستی نعمتی محدودیت‌هایی را اعمال کردیم.
داورزنی افزود: امروز مسئولیت سنگینی بر دوش دبیر گذاشته شد. مردم انتظار دارند کشتی ما مثل سال های نه چندان دور بزرگی کند و جایگاه خود را پیدا کند. ظرفیت های خوبی در سراسر کشور داریم که می توانیم با کمک یکدیگر از این ظرفیت ها استفاده کنیم تا دیگر مشکل منابع مالی در کشتی وجود نداشته باشد. باید کاری کرد که استانداران، دولت و همه پای کار بیایند تا کشتی به عنوان ورزش اول ایران دچار مشکل نشود. وزارت ورزش هم تمام تلاش خود را می کند تا در جهانی و المپیک دچار مشکل نشود و تیم های کشتی ما در رویدادهای بزرگ افتخارآفرینی کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.