صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سروش رفیعی اواخر فصل قبل تاثیرگذار بود
سروش رفیعی اواخر فصل قبل تاثیرگذار بود

ناصر محمدخانی:

سروش رفیعی اواخر فصل قبل تاثیرگذار بود

کسب و کار نیوز: یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است سروش رفیعی اواخر فصل قبل تاثیرگذار بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, ناصر محمدخانی درباره‌ی جدایی سروش رفیعی و شایان مصلح از پرسپولیس اظهار کرد: نمی‌دانم چرا کالدرون این دو بازیکن را کنار گذاشته است. اما رفیعی در فصل قبل عملکرد خوبی داشت و تاثیر گذار بود. درست است که ابتدا بازیکنی نبود که فیکس به میدان برود اما اواخر فصل واقعاً تاثیر گذار بود و می‌توانست امسال هم به پرسپولیس کمک کند. البته احتمالاً سرمربی دلیلی داشته که او را کنار گذاشته و ما از آن بی خبر هستیم. سروش در پرسپولیس پیراهن شماره ۷ را می‌پوشید که پیش از این بر تن علی پروین اسطوره پرسپولیس بود. باید ارزش این پیراهن همیشه حفظ شود.
او درباره‌ی مصاحبه رفیعی علیه مدیران باشگاه گفت: قاعدتاً هر بازیکنی که در فهرست مازاد قرار می‌گیرد ناراحت می‌شود و وقتی دلیلی برای جدایی خود نبیند صحبت‌هایی مطرح می‌کند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره‌ی شایان مصلح هم گفت: او بازیکن زحمت کشی است اما در حد نام پرسپولیس نبود.
محمدخانی هم‌چنین به حضور بازیکنان جدید در پرسپولیس اشاره کرد و گفت: قاعدتاً هر بازیکنی که از پرسپولیس جدا می‌شود می‌خواهد دوباره برگردد. من نمی‌توانم درباره‌ی اینکه چرا این بازیکنان برگشتند صحبت کنم. اما می‌توانم بگویم از بین نفرات وحید امیری، بازیکنی است که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.
وی هم‌چنین درباره‌ی عملکرد ایرج عرب هم گفت: او که تا الان کاری انجام نداده است البته زمان کافی هم در اختیارش نبوده باید فرصت بدهیم و در آینده عملکردش را قضاوت کنیم. الان نمی‌توانیم درباره‌ی ایرج عرب قضاوت درستی داشته باشیم.
محمدخانی در پایان درباره‌ی شانس قهرمانی پرسپولیس در فصل آینده تصریح کرد: از الان هم نمی‌توانیم بگوییم چه تیمی فصل آینده قهرمان می‌شود برای اینکه به جواب درستی برسیم باید اجازه بدهیم ۵-۶ هفته از لیگ بگذرد.

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.