چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تا مسابقات بعدی باید قسط‌های اعزام قبلی را جبران کنم!
تا مسابقات بعدی باید قسط‌های اعزام قبلی را جبران کنم!

تا مسابقات بعدی باید قسط‌های اعزام قبلی را جبران کنم!

کسب و کار نیوز: سنگنورد ملی‌پوش هرمزگانی به دلیل عدم مناسب بودن دیواره مسابقات، نتوانست در رقابت‌های جهانی فرانسه توفیقی داشته باشد و بدون کسب مدال به کار خود پایان داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, کبری لکزایی فر در خصوص عملکردش در مسابقات جهانی فرانسه، اظهار کرد: متأسفانه نتایج مناسبی کسب نکرده و در هر دو صعود تایم گیری نیز از دیواره در رفتم و هر دو مسیر را فال شدم.
وی با بیان اینکه دیواره مسابقات رنگ خورده و همین موضوع سبب سر بودنش شده بود، خاطرنشان کرد: تمامی کشورهای شرکت‌کننده نیز نسبت به این موضوع معترض بودند و حتی قهرمانان بزرگی همچون رضا علیپور هم با در رفتن از دیواره نتوانست راهی فینال شود.
لکزایی فر اینچنین اتفاقاتی را از سختی‌های رشته سنگنوردی دانست و عنوان کرد: در این مدت در تمرینات سختی‌های زیادی را متحمل شده و تلاش شبانه‌روزی کردم و از هزینه شخصی خود برای اعزام به مسابقات و تمرینات گذاشتم اما در چند ثانیه تمامی تلاش‌هایم بی‌ثمر ماند.
سنگنورد ملی‌پوش هرمزگانی با اشاره به اینکه نیاز مبرم به اسپانسر و حامی مالی دارم زیرا نمی‌توان با هزینه شخصی این مسیر قهرمانی را ادامه داد، اضافه کرد: باید ازاین‌دست مسابقات در طول سال چندین مرتبه شرکت کنیم تا باتجربه بیشتر راهی مسابقات جهانی شویم که متأسفانه تاکنون به‌جز اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان دیگر حامی ندارم و این موضوع کار را برای ادامه فعالیتم در رشته سنگنوردی سخت کرده است.
وی با بیان اینکه ورزشکاران زیادی در این رشته بوده‌اند که به دلیل مشکلات مالی قید ادامه فعالیت در رشته سنگنوردی را زده‌اند، اظهار کرد: بدون اسپانسر و حامی مالی در طول یکسال بیشتر از یک مسابقه نمی‌توان شرکت کرد زیرا باید تمامی زندگی‌ات را بفروشی و راهی مسابقه شوی و تا مسابقه بعدی قرض و قسط‌های به‌جامانده از هزینه‌های اعزام قبلی را پرداخت کنیم.
لکزایی فر با اشاره به اینکه امیدوارم برای مسابقات چین در مهرماه بتوانم اسپانسری پیدا کنم، خاطرنشان کرد: سنگنوردی رشته‌ای با درصد ریسک بالاست و نیاز به حامی مالی صدچندان از رشته‌های دیگر است.
وی در پایان گفت: با وجود اسپانسر و حامی مالی و با توجه به اینکه رکورد جهانی فاصله زیادی نماینده است، می‌توانم اولین بانوی مدال‌آور ایرانی در مسابقات جهانی در این رشته از استان هرمزگان باشم.

 

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.