صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / تازه‌ترین پروژه‌های هوشمند شهری در الکامپ
نمایشگاه الکامپ

شهرداری تهران در بزرگ‌ترین رویداد فناوری و نوآوری کشور، حضور پررنگی خواهد داشت

تازه‌ترین پروژه‌های هوشمند شهری در الکامپ

کسب و کار نیوز- سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به همراه مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند از روز پنجشنبه، 27 تیرماه در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با ارائه سرویس‌ها و خدمات برخط و هوشمند شهری میزبان مردم و علاقمندان است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، این سازمان به نمایندگی از شهرداری تهران با حضور در بزرگ‌ترین رویداد فناوری و نوآوری کشور که به مدت چهار روز از ۲۷ تا ۳۰ تیر در نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست، به معرفی خدمات هوشمند شهرداری تهران و اقدامات و فعالیت‌های این نهاد در زیست بوم نوآوری کشور در دوره اخیر مدیریت شهری می‌پردازد.
غرفه‌ سازمان فاوای شهرداری تهران در سالن‌ ۸ نمایشگاه بین‌المللی در این چهار روز، میزبان رویدادهای متنوع و تبادل تجربیات گوناگون استارتاپ‌ها، شرکت‌های نوآور، فناور و افراد و نهادهای فعال در زیست بوم نوآوری کشور خواهد بود.
بازدید و حضور شهردار تهران و اعضای شورای شهر، نشست خبری مدیرعامل سازمان، نشست مدیران عامل فاوای کلانشهرها، برگزاری دومین دوره چالش نوآوری تهران هوشمند (هکاتون) و برای نخستین بار، رونمایی از چندین پروژه «تهران هوشمند» از جمله رویدادهایی است که در این چهار روز برگزار خواهد شد.

نمایشگاه الکامپ

همچنین مطالعه کنید:

خدمت کرونا به پیام‌رسان‌های داخلی

به گزارش کسب و کار نیوز، این روزها با شیوع ویروس کرونا در کشور که …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *