صفحه اصلی / استان ها / برای توسعه سواحل مکران باید اختیارات کافی به هرمزگان واگذار شود
برای توسعه سواحل مکران باید اختیارات کافی به هرمزگان واگذار شود

استاندار هرمزگان:

برای توسعه سواحل مکران باید اختیارات کافی به هرمزگان واگذار شود

کسب و کار نیوز:استاندار هرمزگان اظهار کرد: باید با تکیه بر ظرفیت‌های موجود در هرمزگان، حرکت پر شتاب برای توسعه سواحل مکران را آغاز کنیم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فریدون همتی در نشست کارگروه مشترک توسعه دانش‌بنیان سواحل مکران با اشاره به انجام مطالعات و آمایش سرزمینی توسعه سواحل مکران، اظهار کرد: باید از درون این مطالعات، برنامه‌های عملیاتی توسعه منطقه مکران تهیه شود.
وی ادامه داد: در حوزه‌های شیلات، کشاورزی و گردشگری ظرفیت‌های بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال، تولید و صادرات در منطقه مکران وجود دارد که باید نسبت به آن توجه کافی صورت گیرد.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: باید با تکیه بر ظرفیت‌های موجود در هرمزگان، حرکت پر شتاب برای توسعه سواحل مکران را آغاز کنیم و نشان دهیم که با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و استعدادهای موجود در این استان، می‌توانیم توسعه مناسب در منطقه مکران را ایجاد کنیم.
همتی تصریح کرد: نیاز است برای توسعه سواحل مکران اختیارات کافی به استان واگذار شود تا بتوان عملیات طرح‌های این حوزه را به خوبی اجرا کرد و در کنار آن روند اجرای این طرح‌ها باید توسط یک ستاد قوی در مرکز کشور پشتیبانی شود.
وی خاطرنشان کرد: باید زمینه، مشوق‌ها و انگیزه‌های لازم جهت حضور سرمایه گذاران در منطقه مکران را فراهم کنیم.
استاندار هرمزگان بیان کرد: صدا و سیما و سایر رسانه‌ها به طور منظم با تولید محتوای رسانه‌ای مناسب، اهمیت موضوع سواحل مکران را برای افکار عمومی تبیین کنند.
وی اضافه کرد: توسعه منطقه مکران بر محور مشارکت مردم بسیار موفق خواهد بود و باید فضایی ایجاد کنیم که افراد توانمند در حوزه‌های مختلف در این منطقه سرمایه گذاری داشته باشند.
همتی عنوان کرد: همه باید تلاش کنیم که منطقه مکران در شرق هرمزگان با سرعت بسیار خوبی روند توسعه خود را طی کند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.