صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / هدررفت ۲۰ درصدی آب در شهر خرمدره استان زنجان
هدررفت ۲۰ درصدی آب در شهر خرمدره استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد

هدررفت ۲۰ درصدی آب در شهر خرمدره استان زنجان

کسب و کار نیوز- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از هدررفت 20 درصدی آب شرب در شهر خرمدره طی سه ماه سال جاری خبر داد.

به‌گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، علیرضا جزء قاسمی با بیان اینکه در سه ماهه سال جاری بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب آب شرب در شهر خرمدره تولید شده است، گفت: میزان مصرف آب شرب در شهر خرمدره در همین مدت یک میلیون متر مکعب بوده که نشان از هدررفت ۲۰ درصدی آب دارد.
وی افزود: در سال جاری ۱۷۲ انشعاب به مشترکان خرمدره‌ای واگذار شده که دو مورد از این انشعاب‌ها مربوط به متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی بوده است.
مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: شناسایی هشت فقره انشعاب غیرمجاز و استانداردسازی ۷۹ فقره انشعاب با قدمت بالا از دیگر فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان در شهر خرمدره طی سه ماهه نخست امسال بوده است.
جزء قاسمی تعداد کنتورهای تعویض شده در شهر خرمدره طی سال جاری را ۷۹ فقره اعلام کرد و گفت: تعداد ۱۹۲ مورد حوادث و اتفاقات شبکه توزیع آب نیز در این مدت رفع شده است.
وی از تعویض هشت فقره شیر آتش نشانی به دلیل اتمام عمر مفید این شیرها با هماهنگی شهرداری در سطح شهر خرمدره خبر داد و افزود: نوسازی و تعویض الکتروپمپ ایستگاه پمپاژ آبفای خرمدره نیز از جمله اقداماتی است که در راستای توسعه و استمرار خدمات به مشترکان در شهر خرمدره به انجام رسیده است.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.