صفحه اصلی / سرخط خبرها / ۴۶۰سوادآموز گیلانی امسال در طرح آموزش مقدماتی رایانه شرکت می کنند
۴۶۰سوادآموز گیلانی امسال در طرح آموزش مقدماتی رایانه شرکت می کنند

معاون سوادآموزی استان گیلان :

۴۶۰سوادآموز گیلانی امسال در طرح آموزش مقدماتی رایانه شرکت می کنند

کسب و کار نیوز- معاون سوادآموزی استان گیلان گفت: بر اساس برنامه های راهبردی سوادآموزی در آموزش فناوری های نوین، امسال 460 سوادآموز دوره انتقال آموزش های مقدماتی رایانه را فرا می گیرند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، سیروس محمدی در حاشیه بازدید از محل برگزاری آزمون کتبی آموزش مقدماتی رایانه در شهر رشت گفت: امروزه نیاز سوادآموزان تنها با کسب مهارت خواندن و نوشتن برطرف نمی شود و  با توجه پیشرفت فناوری ها و کاربرد آن در زندگی، سوادآموزان باید با این مهارت ها آشنا شوند تا نیازهای خود را برطرف کنند.

وی با اشاره به چهارمین سال برگزاری کلاس های رایانه برای سوادآموزان دوره انتقال اظهار داشت: در سه سال گذشته ۷۰۰ سوادآموز گیلانی این دوره را سپری کردند و امسال هم قرار است ۴۶۰ سوادآموز دوره آموزش مقدماتی رایانه را بگذرانند.

 معاون سوادآموزی استان خاطرنشان کرد: آموزش فناوری های نوین از برنامه های اصلی سازمان نهضت سوادآموزی بوده و با اجرای طرح هایی مانند:  آموزش مقدماتی رایانه (ICDL) و آموزش طرح تبلت قدم های بزرگی در آشنایی سوادآموزان با فناوری های نو  برداشته شده است.

محمدی گفت: آموزش مقدماتی رایانه امسال در ۸ منطقه آموزش و پرورش: آستارا، فومن، لاهیجان، لنگرود، رودبار، انزلی و نواحی یک و دو رشت برگزار خواهد شد.

گفتنی است سوادآموزان با گذراندن دوره آموزشی۶۰ ساعته و کسب نمره قبولی در آزمون کتبی و عملی گواهی نامه بین المللی از بنیاد ICDL ایران دریافت خواهند کرد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.