صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / هدف از کنترل بلیت مسافران مترو چیست؟

هدف از کنترل بلیت مسافران مترو چیست؟

کسب و کار نیوز- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران هدف از کنترل بلیت مسافران مترو را بیان کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم،  اوایل اردیبهشت ماه بود که نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ضمن اعلام نرخ بلیت مترو در سال ۹۸ از اجرای طرحی خبر داد که بر اساس آن بلیت مسافران مترو به صورت رندومی کنترل می‌شود.

وی در توضیح اجرای این امر اعلام کرد که کرایه اخذ شده از مسافر صرفا جهت استفاده از مترو برای حداکثر مدت زمان لازم برای طولانی ترین سفر یعنی ۲ ساعت پس از ثبت ورود به ایستگاه است بنابراین بلیت مسافران درطول سفر کنترل می‌شود و در صورت طولانی شدن مدت زمان سفر بیش از دو ساعت، مسافر باید دوباره نسبت به تهیه بلیت یا پرداخت از طریق کارت بلیت اقدام کند.

با گذشت چند ماه از طرح این موضوع خبری از هدف و روند اجرای آن نشد  اما فرنوش نوبخت دراین باره اظهار کرد: این اقدام برای حذف افرادی که تنها هدفشان از حضور در مترو سفر نیست اجرا شده است تا با حذف افراد اضافه محیط آرام تری را برای مسافران ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر این طرح به صورت رندم در بین مسافران اجرا می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

محبوب‌ترین خانه‌ها از نظر خریداران مسکن چه خانه‌هایی است؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد در تیرماه امسال ۵ هزار و ۷۰۱ فقره معامله مسکن به ثبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *