صفحه اصلی / سرخط خبرها / ستاره فرانسوی چلسی در آستانه انتقال به PSG
ستاره فرانسوی چلسی در آستانه انتقال به PSG

ستاره فرانسوی چلسی در آستانه انتقال به PSG

کسب و کار نیوز- بر اساس گزارش گل، پاری سن ژرمن قصد دارد تیمو باکایوکو، ستاره فرانسوی چلسی را به عنوان بازیکن قرضی به خدمت بگیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه، وبسایت گل مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد برای جذب تیمو باکایوکو، هافبک فرانسوی چلسی، به عنوان بازیکن قرضی اقدام کند. باکایوکو که در سال ۲۰۱۷ در حالی به چلسی ملحق شد که عنوان دومین خرید گران‌قیمت تاریخ باشگاه را به خود اختصاص داد در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند و فصل گذشته به صورت قرضی در میلان حضور داشت.

باکایوکو بعد از ورود به میلان هم موفق نبود اما در طول فصل عملکرد بهتری نشان داد و در اواخر فصل به یکی از مهره‌های ثابت میلان تبدیل شده بود. هر چند باکایوکو در نهایت از امضای قرارداد دائمی با میلان سر باز زد و به چلسی بازگشت.

باکایوکو در دوران ساری از چلسی کنار گذاشته شده بود و مشخص نیست که آیا فرانک لمپارد در فصل آینده از او استفاده خواهد کرد یا نه. در این میان خبرهایی از احتمال بازگشت او به کشورش و پیوستن به پاری سن ژرمن مطرح شده است.

وبسایت گل مدعی شد مدیران پاری سن ژرمن قصد دارند این هافبک فرانسوی را با امضای قراردادی یک ساله و به صورت بازیکن قرضی به خدمت بگیرند.

باکویاکو پیش از این در گفتگو با نشریه فرانسوی اکیپ از تمایلش برای بازی در PSG صحبت کرده و گفته بود:” بله، من دوست دارم یک روز در پاریس بازی کنم. نمی‌توانم دروغ بگویم. بازی در PSGبرای من و خانواده‌ام خیلی مهم خواهد بود. ما پاریسی‌هایی هستیم که به این شهر علاقه زیادی داریم”.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.