صفحه اصلی / اصناف / فعالیت شورای عالی برندهای پوشاک ایران آغاز شد
فعالیت شورای عالی برندهای پوشاک ایران آغاز شد

فعالیت شورای عالی برندهای پوشاک ایران آغاز شد

انتخابات اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران ، روز سه‌شنبه 18 تیرماه امسال از ساعت 17 با حضور پیشکسوتان صنعت نساجی و پوشاک از جمله آقای هاکوپیان و همین‌طور اعضای اتحادیه در بازرگانی، صنایع و معادن ایران برگزار شد. این مراسم با خوش‌آمد گویی رئیس اتحادیه آغاز شد وبا ارائه گزارش دوره‌ای فعالیت‌های اتحادیه ادامه یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز، برخلاف دوره‌های پیشین، بسیاری اعضای اتحادیه شرکت کردند تا برای ساختن راه فردای صنعت نساجی و پوشاک بهترین‌ها را انتخاب کنند.
مهم‌ترین اتفاق این مراسم، اعلام رسمیت فعالیت شورای عالی برندهای پوشاک ایران از سوی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن بود؛ شورایی که سال‌هاست بن‌مایه‌های آن شکل‌گرفته و هدف اصلی آن آشنا ساختن صاحبان کسب‌وکار پوشاک با مفاهیم استاندارد برندینگ، آموزش و رشد منابع انسانی سازمان است.
شاهین فاطمی مدیرعامل و هم بنیان‌گذار چرم درسا از اهمیت شکل‌گیری این بخش در اتحادیه و اهداف و چشم‌انداز این شوراء گفت. مدیرعامل درسا به این امر تأکید کرد که این شورا هدفی جز توسعه برندهای ایران ندارد و در ادامه گفت، برند سازی هدفمند در بخش تولید پوشاک نه‌تنها برای کشور ما ارزش جهانی به همراه دارد، بلکه منجر به اشتغال‌زایی و اشتغال سازی در ساختار کلی یک سازمان نیز می‌شود.

این مراسم در ساعت ۱۹ با اعلام آراء نهایی به پایان رسید و افراد به ترتیب؛ آقای بهرام شهریاری با ۱۳۰ رأی، آقای مهرداد زکی پور با ۱۲۵ رأی، آقای شاهرخ جعفری با ۱۱۸ رأی، اقای مجید نامی با ۱۱۲ رأی، آقای منصور الیاسی با ۱۰۸ رأی، آقای عباس سرشار زاده با ۱۰۱ رأی، آقای سالار دینی با ۹۹ رأی، آقای عماد الدین کبیری با ۹۶ رأی، آقای امین مقدم با ۸۸ رأی، آقای احمد صادقی قهرود ی با ۸۷ رأی، خانم واحیده سلیمی با ۶۱ رأی به عنوان اعضای هئیت مدیره جدید انتخاب شدند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.