صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / جزئیات همکاری پست با کسب‌وکارهای نوپا
جزئیات همکاری پست با کسب‌وکارهای نوپا

جزئیات همکاری پست با کسب‌وکارهای نوپا

شرکت ملی پست اعلام کرد که در راستای مشتری‌مداری همکاری‌ این شرکت با کسب‌وکارهای نوپا توسعه می‌یابد و برای این کار از کسب‌وکارهای غیردولتی فعال در زمینه ایجاد و بهره‌برداری از سامانه‌ی مرکز تماس مشتریان برای همکاری دعوت کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، شرکت ملی پست اعلام کرده در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال و سکوی تجارت الکترونیک پست (ستاپ) بخشی از فعالیت‌های اجرایی خود را با همکاری فعالان بخش‌های خصوصی به ویژه کسب‌وکارهای نوپای استارت‌آپی انجام می‌دهد. سامانه‌ی مرکز تماس مشتریان به منظور پاسخگویی به موقع و برآورده ساختن نیاز مشتریان با استفاده از تکنولوژی انتقال صدا روی بستر شبکه (VoIP) و با استفاده از شماره تلفن ۸۴۴۷۰۰۰۰ راه‌اندازی شده است تا به سوالات، انتقادات و پیگیری‌های مردم پاسخ دهد.

بنا بر اعلام، رویکرد جدید پست در اجرای طرح تحول دیجیتال، این شرکت را مصمم کرده است با برون‌سپاری این سامانه به بخش غیردولتی، سطح کمی و کیفی پاسخگویی خود به مشتریان را افزایش دهد و با بهره‌گیری از نظرات آنان، وضعیت سرویس‌دهی شبکه پستی را ارتقا بخشد. بر این اساس، تأمین و ارائه زیرساخت‌های نرم‌افزاری سامانه‌ی مرکز تماس مشتریان برعهده همکار بخش خصوصی و بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه کسب‌وکار بر عهده دو طرف است. تهیه اپلیکیشن موبایلی سامانه مرکز تماس و پاسخگویی به سایر درخواست‌های مشتریان به صورت آنلاین و شبانه‌روزی و همچنین راه‌اندازی امکان چت برخط (Live) جهت ارائه خدمات برخط به شهروندان، از جمله دیگر خدماتی است که از طریق این سامانه ارائه خواهد شد. در معماری سکوی تجارت الکترونیک پست، بیش از ۷۰ سرویس متنوع پیش‌بینی شده و قرار است این سرویس‌ها با همکاری بخش خصوصی و کسب‌وکارهای استارت‌آپی به تدریج اجرا و پیاده‌سازی شود که دعوت به همکاری در زمینه ایجاد و بهره‌برداری از سامانه‌ی مرکز تماس مشتریان یکی از آنهاست.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۱۸ درصدی صادرات غیرنفتی در ۸ ماهه سال‌جاری

به گزارش کسب و کار نیوز ، فرود عسگری رئیس کل گمرک ایران با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.