صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / چهارمین شکست متوالی والیبال دانشجویان ایران در یونیورسیاد ۲۰۱۹
چهارمین شکست متوالی والیبال دانشجویان ایران در یونیورسیاد ۲۰۱۹

چهارمین شکست متوالی والیبال دانشجویان ایران در یونیورسیاد ۲۰۱۹

کسب و کار نیوز: تیم ملی والیبال دانشجویان ایران قهرمان دور قبل بازی‌های یونیورسیاد در ادامه نمایش ضعیف خود این بار نیز برابر برزیل شکست خورد و چهارمین شکست متوالی را در مرحله گروهی تجربه کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, در ادامه رقابت‌های والیبال سی امین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در ناپل ایتالیا، تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در چهارمین و آخرین دیدار مرحله گروهی برابر برزیل با نتیجه سه بر صفر (۲۵ بر ۱۸)، (۲۵ بر ۲۱) و (۲۵ بر ۱۸) شکست خورد و چهارمین شکست متوالی را متحمل شد.
والیبال دانشجویان ایران طی روزهای قبل نیز مقابل تیم‌های فرانسه، لهستان و کانادا به ترتیب با نتایج ۳ بر ۲، ۳ بر صفر و ۳ بر ۲ متحمل شکست شده بود.
به این ترتیب از گروه سوم این رقابت‌ها تیم‌های فرانسه و لهستان به دور بعد صعود کردند و تیم والیبال ایران شانس حضور در جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها را از دست داد.
تیم والیبال دانشجویان ایران ۲ سال قبل و در جریان بیست و نهمین دوره بازی‌های آسیایی عنوان قهرمانی را بدوت شکست از آن خود کرد.
رقابت‌های مرحله مقدماتی والیبال این دوره یونیورسیاد با حضور ۲۰ تیم و در قالب ۴ گروه پیگیری شد.
در پایان هفتمین روز از سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان، کاروان ایران با کسب ۳ طلا، ۲ نقره و ۶ برنز در رده دهم جدول ایستاد.
سید میرهاشم حسینی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم تکواندوی ایران با کسب مدال طلا تنها مدال آور روز هفتم یونیورسیاد برای کاروان ایران بود.
سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است و ایران با ۴۱ ورزشکار در ۴ رشته والیبال، تکواندو، تیراندازی و تیر و کمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

 

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.