صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / هدف تیم ملی امید بسکتبال کسب سکو نیست
هدف تیم ملی امید بسکتبال کسب سکو نیست

هدف تیم ملی امید بسکتبال کسب سکو نیست

کسب و کار نیوز :سرمربی تیم ملی امید (آبی) بسکتبال ایران گفت: هدف ما از حضور در جام ویلیام جونز کسب سکو نیست و برای میدان دادن به بازیکنان عازم این رقابت‌ها می‌شویم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فرزاد کوهیان درباره آخرین وضعیت تیم ملی امید (آبی) بسکتبال ایران پیش از اعزام به مسابقات جام ویلیام جونز گفت: چند اردوی مستمر را برای این تیم تدارک دیده بودیم و تعداد زائد از بازیکنان را محک زدیم که پس از غربال‌هایی که انجام دادیم این ۱۲ نفر را برای اعزام به این رقابت‌ها انتخاب کردیم.
او افزود: از نظر آمادگی هم بازیکنان شرایط خوبی نسبت به زمان شرع اردوها دارند و اما نیاز به بهتر شدن داریم. مطمئناً اگر زمانی بیشتری داشتیم آمادگی بهتری به دست می‌آوردیم.
سرمربی تیم ملی امید بسکتبال ایران درباره هدف گذاری این تیم از حضور در مسابقات ویلیام جونز گفت: فدراسیون تصمیم دارد در این رده سنی با جمع کردن بازیکنان جوانان و دوره قبل جوانان تیمی را به مسابقات مهم‌تر و سنگین‌تری مثل ویلیام جونز اعزام کند تا این بازیکنان برای آینده بسکتبال ساخته شوند.
مربی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان در پاسخ به این سوال که آیا ایران می‌تواند در چین تایپه به روی سکو برود؟ توضیح داد: ما بیشتر به دنبال این هستیم که جوانان را در شرایط سخت مسابقه قرار داده و آینده سازی کنیم. هدف از این مسابقات کسب سکو نیست. قطعاً اگر فدراسیون تصمیم داشت ایران روی سکو باشد با تیم الف در این رقابت‌ها شرکت می‌کرد، اما همانطور که گفتم تنها هدف ما میدان دادن به این بازیکنان است.
کوهیان در پاسخ به این سوال، امکان اضافه شدن برخی از بازیکنان این تیم (امید) به تیم ملی الف (بزرگسالان) وجود دارد؟ توضیح داد: از نظر من این اتفاق می‌تواند رخ دهد، اما ابتدا باید عازم رقابت‌ها شده و تمرینات را ادامه دهیم. کادر فنی تیم ملی بزرگسالان هم مثل سال‌های گذشته پیگیر بازی‌های این تیم بوده و عملکرد بازیکنان را رصد می‌کنند، باید منتظر ماند و دید که با توجه به شرایط چه تصمیمی گرفته می‌شود.
او در مورد اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امید نیز گفت: باید بگویم که در این نفرات تنها مسائل فنی مد نظر کادر فنی و ما بوده و دلیل دیگری برای انتخاب این بازیکنان وجود ندارد.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.