صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دریافت ضمانت مالی از تیم‌های لیگ برتر تیروکمان
دریافت ضمانت مالی از تیم‌های لیگ برتر تیروکمان

۱۵ شهریور، آغاز رقابت‌های لیگ برتر تیروکمان

دریافت ضمانت مالی از تیم‌های لیگ برتر تیروکمان

کسب و کار نیوز: مسوول کمیته مسابقات فدراسیون تیروکمان با اشاره به اعلام آمادگی برخی تیم‌ها در نهمین دوره لیگ برتر تیروکمان گفت: لیگ برتر تیروکمان ۲۲ مرداد قرعه کشی و مسابقات از ۱۵ شهریور در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان آغاز می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محبوبه شهریاری درباره‌ی نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تیروکمان اظهار کرد: پیش از این قرار بود زمان قرعه‌کشی نهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیروکمان ۲۴ تیر باشد اما به دلیل یکسری مشکلات به تیم‌ها فرصت دادیم تا ۱۹ مرداد آمادگی خود را برای شرکت در لیگ اعلام کنند و ۲۲ مرداد قرعه‌کشی لیگ انجام خواهد شد. همچنین این دوره از رقابتهای لیگ از ۱۵ شهریور به طور رسمی آغاز می‌شود.
وی با اشاره به افزایش تعداد تیم‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در این دوره از رقابتهای لیگ برتر تیروکمان گفت: امسال شاهد اعلام آمادگی تیم‌های بیشتری در نهمین دوره لیگ برتر تیروکمان بودیم و تصور بر این است که در این دوره شاهد برگزاری لیگی پویا و باکیفیت باشیم. البته برای اینکه امسال تیم‌ها منظم‌تر در لیگ شرکت کنند و در میانه راه از لیگ کناره‌گیری نکنند از تمام تیم‌های شرکت کننده ضمانت مالی در قالب سفته به مبلغ ۵۰ میلیون ریال دریافت خواهیم کرد تا لیگ از ثبات لازم برخوردار باشد.
مسؤول برگزاری مسابقات لیگ برتر تیروکمان در پاسخ به این پرسش که امسال مبلغ ورودی برای شرکت در لیگ از سوی سازمان لیگ چه مقدار تعیین شده است، تصریح کرد: هر تیمی برای شرکت در رقابت‌های لیگ برتر تیروکمان باید مبلغ ۲ میلیون تومان ورودی پرداخت کند که این مبلغ به حساب فدراسیون واریز خواهد شد.
شهریاری همچنین در پاسخ به این پرسش که شرایط لیگ را امسال چگونه ارزیابی می‌کنید، افزود: امسال لیگ از شرایط بهتری برخوردار است، زیرا اکثر تیم‌هایی که تا به امروز اعلام آمادگی کردند بیشتر بازیکنان آنها را ملی‌پوشان تشکیل می‌دهند که این امر در افزایش کیفیت و پویایی لیگ بسیار مؤثر است. هر چند تیم‌ها تا ۱۹ مرداد فرصت دارند آمادگی خود را برای شرکت در لیگ اعلام کنند و هنوز آمار دقیقی از تعداد تیم‌های شرکت کننده نداریم.
وی در پایان گفت: رقابت‌ها امسال به صورت دوره‌ای و متمرکز در سایت تیروکمان برگزار خواهد شد به طوری که هر هفته ۴ تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر تیروکمان در سایت آزادی خواهند بود.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.