صفحه اصلی / استان ها / البرزی‌ها تا ۲۰۰ سال آینده نگران دفن اموات خود نباشند
البرزی‌ها تا ۲۰۰ سال آینده نگران دفن اموات خود نباشند

با افتتاح آرامستان بهشت علی (ع)؛

البرزی‌ها تا ۲۰۰ سال آینده نگران دفن اموات خود نباشند

کسب و کار نیوز: رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از افتتاح فاز اول آرامستان بهشت علی (ع) در اواخر این ماه خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حمید رضا عسگری اظهار کرد: براساس پیش‌بینی صورت گرفته، از ۳۱ تیر ماه تدفین اموات در آرامستان بهشت علی (ع) آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به افتتاح فاز اول این آرامستان توضیح داد: آرامستان بهشت (ع) در فازهای مختلفی تعریف شده که فاز اول آن در اواخر این ماه به بهره برداری می‌رسد که همزمان با آن دفن اموات در این مجموعه آغاز می‌شود.
این مسئول خاطر نشان کرد: فاز اول پروژه آرامستان جامع استان حدود ۶۶ هکتار وسعت دارد که شامل امکانات اولیه از جمله آبخوری، سرویس بهداشتی، ساختمان موقت پذیرش و… است.
عسگری ادامه داد: در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۱۰۰ قبر دو طبقه در این آرامستان آماده شده و با آغاز روند تدفین، نه تنها کرجی‌ها بلکه دیگر البرزنشینان نیز می‌توانند اموات خود را در این آرامستان دفن کنند.
وی توضیح داد: با توجه به اینکه ظرفیت آرامستان بهشت سکینه (س) کرج در حال تکمیل است، از مدتی قبل روند احداث آرامستان جامع استان که همان بهشت علی (ع) آغاز شده که با تکمیل فازهای مختلف آن البرزنشینان تا بیش از ۲۰۰ سال می‌توانند اموات خود را در این مجموعه دفن کنند و در این خصوص دغدغه نداشته باشند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.