صفحه اصلی / سرخط خبرها / کاربران به اپلیکیشن ایساکو رای مثبت دادند

روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو:

کاربران به اپلیکیشن ایساکو رای مثبت دادند

کسب و کار نیوز- مدیریت طراحی و توسعه سیستم‌های ایساكو موفق شد با بهبود و توسعه مستمر اپلیکیشن اين شركت، به سطح بالایی از رضایت کاربران دست یابد.

 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در اپلیکیشن ایساکو، امکانات متنوع و کاربردی همچون دریافت نوبت پذیرش نمایندگی، درخواست اتوکلیک برای تعویض روغن، فیلترها، شمع ها، لنت‌ها و… در محل و زمان موردنظر مشتری، درخواست امداد فوری شامل امدادرسانی به خودرو متوقف، حمل خودرو معیوب به محل نمایندگی‌ها، مشاوره برای رفع ایراد از راه دور، امکان مشاهده اطلاعات خودرو و سوابق تعمیراتی، مشاهده قیمت قطعات و دستمزد خدمات قابل ارائه در شبکه خدمات پس از فروش وجود دارد که مشتریان به فراخور نیاز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
به گفته محمد حسن پور مدیر طراحی و توسعه سیستم‌های شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، رابط کاربری نو، کاربردی بودن و تجمیع سرویس‌های خودرویی مورد نیاز مخاطب در اپلیکیشن ایساکو، سبب محبوبیتِ این اپ در دنیای فن‌آوری‌های نوین شده و افزوده شدن ویژگی‌های جدید به صورت مستمر در هر نسخه، از علل جذب بالای مخاطب و افزایش شمارگان نصب آن شده است.
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد امروزه با پیشرفت‌ فن‌آوری اطلاعات و تغییر ذائقه مشتریان برای استفاده از فن‌آوری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جدید، بخشی از سهم رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات (CSI)، وابسته به این تکنولوژی‌ها خواهد بود.
او در این خصوص افزود: اپلیکیشن ایساکو، متناسب با تمامی سیستم عامل‌های گوشی تلفن همراه طراحی و در اختیار مشتریان قرار داده شده و رضایت مشتریان از آن با بیش از ۲۰۰ هزار دانلود فعال و دریافت نظرِ نزدیک به ۷۰۰۰ کاربر، از بازارگاه‌های کافه‌بازار، Google Play، مایکت و… به رشد چشمگیری رسیده است. این اعداد و ارقام در مقایسه با اپلیکیشن‌های مشابه در صنعت خودرو، سایر صنایع تولیدی و مجموعه های خدمات پس از فروش، بسیار بالاتر است. این مهم نشان‌دهنده پیشرفت حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در بهره‌برداری از فن آوری‌های نوین و اهمیت بالای رضایت مشتری در زنجیره ارزش این شرکت است.
حسن پور در ادامه تشریح کرد: طراحی، ارائه و توسعه این اپلیکیشن باعث سهولت و سرعت در دریافت خدمات توسط مشتریان خدمات پس از فروش ایران خودرو شده و این پیشرفت به این دلیل برای ما اهمیت دارد، که نشان دهنده تلاش رو به جلو در مسیر بهبود رضایت مشتریان است و به زودی شاهد ارائه خدمات متفاوت خودرویی بیشتر، از طریق اپلیکیشن ایساکو خواهیم بود.
وی در پایان گفت: مشتریان خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با جستجوی «اپلیکیشن ایساکو» در اینترنت و یا مراجعه به لینک زیر می‌توانند اپلیکیشن ایساکو را بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کنند.
https://www.isaco.ir/main/?p=441

همچنین مطالعه کنید:

ترانزیت ۲۰ میلیون تن کالا از ایران تا انتهای سال

به گزارش کسب و کار نیوز، امین ترفع، در دومین همایش ملی ترانزیت با عنوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.