صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ۶۴ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های مشاغل خانگی استان بوشهر ابلاغ شد
۶۴ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های مشاغل خانگی استان بوشهر ابلاغ شد

معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت

۶۴ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های مشاغل خانگی استان بوشهر ابلاغ شد

کسب و کار نیوز- معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: برای اجرا و حمایت از طرح‌های مشاغل خانگی استان بوشهر ۶۴ میلیارد ریال ابلاغ شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، سیامک وطن‌خواه، با بیان اینکه سال گذشته طرح‌های اشتغال‌‌زایی و کارآفرینی در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد اظهار داشت: در عرصه اشتغال روستایی برای پرداخت ۲۷۰ میلیارد ریال پرونده‌های این حوزه در بانک‌ها در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه سال قبل  تسهیلات اعتباری کم بهره در اجرای طرح‌های اشتغال روستایی پرداخت شد تصریح کرد: سال قبل افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اعتباری کم بهره در استان بوشهر پرداخت و زمینه اشتغال ۴ هزار نفر فراهم شد.

معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اجرای طرح کارورزی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: سهمیه طرح کارورزی استان بوشهر ۲ هزار و ۲۰۰ نفر است که در مرحله نخست تعداد قابل توجهی جذب شده‌اند.

وطن‌خواه با اشاره به اجرای طرح مشاغل خانگی در استان بوشهر بیان کرد: اعتبارات مصوب مشاغل خانگی ۲۰۰ میلیارد ریال است که  ۱۸۰  میلیارد ریال آن ابلاغ و ۹۳ درصد پرداخت شده است.

وی از ابلاغ تسهیلات جدید مشاغل خانگی خبر داد و تصریح کرد: برای اجرا و حمایت از طرح‌های مشاغل خانگی استان بوشهر ۶۴ میلیارد ریال ابلاغ شد.

وطن‌خواه با تاکید بر حمایت و پشتیبانی از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی و مشاغل خانگی افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی با بهره ۴ تا ۶ درصد بر اساس ظرفیت‌های مناطق روستایی است که پرداخت وام‌های اشتغال روستایی و مشاغل خانگی با کمترین بهره بانکی انجام می‌شود.

معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اینکه سال قبل با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال ۲هزار و ۳۰۰ نفر در روستاهای استان بوشهر فراهم شد به تسهیلات فراگیر پرداخت و گفت: سال قبل در این حوزه ۳۴۰ میلیارد ریال به طرح‌های دانش بنیان مناطق شهری استان پرداخت و۸۲۷  فرصت شغلی ایجاد شد.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر توسعه تعاون‌های تولیدی در روستاها را مورد تاکید قرار داد و افزود:  توسعه تعاونی‌ها در روستاها بر اساس ظرفیت‌های تولیدی و کشاورزی مورد توجه ویژه قرار دارد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.