صفحه اصلی / اصناف / حراج ها و تخفیفات / بن تخفیف انواع بیمه در نمایندگی ۴۵۴۶ بیمه پاسارگاد با ۹۰درصد تخفیف
بن تخفیف انواع بیمه در نمایندگی ۴۵۴۶ بیمه پاسارگاد با ۹۰درصد تخفیف

بن تخفیف انواع بیمه در نمایندگی ۴۵۴۶ بیمه پاسارگاد با ۹۰درصد تخفیف

http://yon.ir/e8Ltt

بن تخفیف ۵۰۰۰۰ تومانی بیمه آتش سوزی و سرقت تنها با پرداخت ۵۰۰۰ تومان اما به ارزش ۵۰۰۰۰ تومان (۹۰درصد تخفیف)
بن تخفیف ۶۰۰۰۰ تومانی بیمه شخص ثالث تنها با پرداخت ۶۰۰۰ تومان اما به ارزش ۶۰۰۰۰ تومان (۹۰درصد تخفیف)
بن تخفیف ۱۰۰۰۰۰ تومانی بیمه بدنه تنها با پرداخت ۱۰۰۰۰ تومان اما به ارزش ۱۰۰۰۰۰ تومان (۹۰درصد تخفیف)
در بیمه آتش سوزی، ساختمان و کلیه کالاها و لوازم موجود در آن در مقابل خطر آتش سوزی و انفجار و صاعقه بیمه می شود . همچنین خسارات وارده ناشی از آتش سوزی و همچنین هزینه‌های پیشگیری از توسعه آتش در این بیمه نامه قابل جبران است. البته لازم به ذکر است که غیر از خطر آتش سوزی، خطرات دیگری نظیر زلزله، سیل، طوفان، ترکیدگی لوله آب، ضایعات برف و باران، سقوط هواپیما و هلی کوپتر، شکست شیشه و سرقت از منزل نیز در بیمه آتش سوزی و با عنوان خطرات اضافی قابل پوشش است. می توان این نوع بیمه را به ۳ شاخه زیر تفکیک نمود : آتش سوزی اماکن مسکونی آتش سوزی اماکن اداری – تجاری (غیر صنعتی) و آتش سوزی اماکن صنعتی.
بیمه شخص ثالث (بیمه مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی) براساس قانون، کلیه دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی موظف هستند مسئولیت خود را که در اثر حوادث وسایل نقلیه مزبور یا محموله‌های آن‌ها اشخاص ثالث زیان وارد نماید، بیمه کنند. این بیمه نامه با تعهدات متفاوت برای جبران خسارات مالی و جانی صادر می شود؛ لذا توصیه می گردد تعهدات این بیمه نامه با در نظر گرفتن رشد و افزایش دیه در سال‌های آتی خریداری گردد. بیمه حوادث راننده این بیمه نامه برای پرداخت غرامت صدمات بدنی ناشی از حادثه اعم از فوت، نقص عضو، از کار افتادگی و هزینه‌های پزشکی را تا مبلغ تعیین شده به راننده اتومبیل که به موجب قانون ” ثالث” تلقی نمی شود جبران می نماید و تا حد دیه کامل قابل خریداری است.
در بیمه بدنه اتومبیل ، وسیله نقلیه در مقابل خطرات سرقت کلی، آتش سوزی، انفجار و تصادف تحت پوشش قرار می گیرد و می توان خطرهای اضافی نظیر سیل، زلزله، آتشفشان و خسارات ناشی از پاشیده شدن رنگ، اسید و مواد شیمیایی، سرقت قطعات و لوازم، شکست شیشه به تنهایی و غرامت عدم استفاده از خودرو در ایام تعمیرات و … را نیز به خطرهای اصلی اضافه نمود

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.