صفحه اصلی / سرخط خبرها / نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید مورد حمایت مجلس
نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید مورد حمایت مجلس

نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید مورد حمایت مجلس

نائب رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس برگزاری نمایشگاه «فرصت های ساخت داخل و رونق تولید» را یک اقدام ارزنده، مثبت و مورد حمایت مجلس دانست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شاتا، علی گلمرادی نماینده بندر ماهشهر، بندر امام خمینی (ره) امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید که از ۲۷ تا ۳۰ تیر در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، گفت: امروز رونق تولید در کشور بعنوان شعار سال، مورد تاکید مقام معظم رهبری،یک ضرورت است.

وی تاکید کرد: رونق تولید در راستای اقتصاد مقاومتی، تحقق برنامه ششم توسعه کشور، بهبود وضعیت معیشت مردم، اشتغال و کسب کار است و هر اقدام و برنامه ای که به این سیاست کمک کند باید مورد توجه و حمایت واقع شود.

نائب رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با بیان اینکه برگزاری این نوع نمایشگاهها برای نشان دادن توانمندیها و ظرفیت های داخل است، تصریح کرد: برپایی این نمایشگاهها در راستای حمایت از تولید و تولید کننده داخلی است.

وی با بیان اینکه اقدام وزارت صنعت، معدن و تجارت در برگزاری «نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید» کار ارزنده و مثبتی است، افزود: این اقدام باید مورد حمایت همه دستگاهها، نهادها و مسئولین قرار گیرد.

نائب رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس گفت: قطعا مجلس شورای اسلامی از این اقدام وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت می کند و دولت هم باید از مسئولین و دست اندرکاران این اقدام حمایت کند.

گلمرادی گفت: حضور مسئولین در این نمایشگاه می تواند نشانه اهمیت دادن مسئولین به صنعت داخل و ایجاد انگیزه برای رونق تولید باشد.

نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید از ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.