صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / خواسته ما از فدراسیون جهانی غیر منطقی نیست
خواسته ما از فدراسیون جهانی غیر منطقی نیست

خواسته ما از فدراسیون جهانی غیر منطقی نیست

کسب و کار نیوز: رئیس فدراسیون تکواندو گفت: خواسته ما از فدراسیون جهانی برای پیدا کردن راه حلی نسبت به ویزا ندادن انگلیس به تکواندو کار ایران و از دست دادن مسابقات نا به جا و غیر منطقی نیست و منتظر اعلام تصمیمشان هستیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد پولادگر در حاشیه نشست اعضای کمیسیون‌ها با رئیس کمیته ملی المپیک در مورد پیشنهادهایی که کمیته ملی المپیک در مقابل ویزا ندادن انگلیس به نماینده ایران به فدراسیون جهانی تکواندو داده است، بیان کرد: یکی از پیشنهادها برگزاری مسابقه که از لحاظ امتیازی مشابه مسابقات جهانی باشد، بود و باید این کار را کنند. امتیاز آن مسابقات روی رنکینگ بازیکنان ما تأثیر زیادی داشت و درخواست ما هم نابه جا وغیر منطقی نیست. در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان هم کشور تونس به دو ورزشکار صهیونیستی ویزا نداد و فدراسیون جهانی به آن دو ورزشکار سهمیه المپیک داد.
او در پاسخ به این پرسش که فدراسیون جهانی تکواندو تاکنون پاسخی داده است یا خیر گفت: هنوز خبر جدیدی نشده است و منتظر تصمیمشان هستم.
پولادگر در مورد اینکه گفته می‌شود کسب سهمیه برای بانوان فقط از طریق مسابقات قاره‌ای امکان پذیر است، تصریح کرد: واقع بینانه بگوییم بله از طریق قاره‌ای باید سهمیه بگیریم و شانس کسب سهمیه داریم.
او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه قرار نیست بانوان برای کسب تجربه به گرند پری‌ها اعزام شوند، گفت: به هر حال امسال شرایط مال خوبی نداریم البته برای همه فدراسیون‌ها همین است و اگر شرایط مهیا شود قطعاً از این فرصت استفاده می‌کنیم.
پولاگر در مورد اینکه چقدر امکان دارد بانوان تکواندو کار در المپیک ۲۰۲۰ باز هم صاحب مدال شوند، تاکید کرد: ان شاءالله این اتفاق می‌افتد و ما امیدواریم. نسل بانوان طلایی در راه است و علیزاده پیش قراول این نسل است. مهلا مومن زاده در سه رده سنی مدال جهانی دارد و او در آسیایی هم شرکت می‌کند.
رئیس فدراسیون تکواندو در مورد توجهات به این رشته و انتظاری که دارد نیز گفت: فکر می‌کنم امسال سال حساسی است اما رنگ و بوی المپیک را در ایران مشاهده نمی‌کنیم. در حالی که همه چیز باید بر آن متمرکز شود تا نماینده‌های ما در المپیک ۲۰۲۰ زیاد شوند و بتوانیم المپیک نتایج خوبی بگیریم.
او ادامه داد: انتظاری که داریم این است به عنوان یکی از چهار رشته دارای مدال المپیک به ما توجه شود و حمایت شویم اما هنوز به میزان توقع و انتظار به ما توجه نمی‌شود. ما هنوز نمی‌دانیم چقدر بودجه داریم و تفاهم نامه هنوز امضا نشده است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.