صفحه اصلی / سرخط خبرها / احتکار خودروسازان صحت ندارد
احتکار خودروسازان صحت ندارد
Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2018-08-05 14:41:14Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

مدیرکل دفتر بازرسی وزارت صنعت

احتکار خودروسازان صحت ندارد

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه موضوع احتکار خودرو به‌هیچ‌وجه صحت ندارد، افزود: این خودروها متعلق به مردم است، بنابراین نگهداری این خودروها برای تولیدکنندگان هزینه داشته و سودی ندارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، «اکبر صادقی» در بازدید از این گروه خودروسازی افزود: سایپا در چندماه اخیر با شفاف‌سازی و ارائه اطلاعات درست به مشتریان، آنان را از مشکلات ایجاد شده ناشی از تحریم‌ها و قطع همکاری شرکای خارجی آگاه کرد و میزان نارضایتی‌ها را کاهش داد.

وی، تعداد شکایت مشتریان از خودروسازی‌ها بویژه سایپا را در حال کاهش برشمرد و تاکید کرد: با تلاش های انجام شده در زمینه تأمین قطعات، تکمیل خودروهای کف کارخانه و روشنگری درباره تبعات تحریم‌ها، شاهد بهبود شرایط هستیم.

صادقی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک، طراحی، ساخت و تأمین قطعات پیشرفته مورد نیاز محصولات این گروه توسط تولیدکنندگان داخلی انجام خواهد شد.

وی گفت: درخصوص تولید ملی و حفظ اشتغال کارکنان شاغل در صنایع، حساسیت و پیگیری زیادی از سوی همه نهادها و دستگاه‌های ذیربط وجود دارد و وزارت صنعت نیز به‌دنبال حمایت از ادامه فعالیت تولیدکنندگان است.

در ماه های گذشته افزایش تعداد خودروهای موجود کف کارخانجات ایران خودرو و سایپا، مجدداً شائبه احتکار خودرو از سوی آنها را در افکار عمومی دامن زد . اما مسئولان مختلف از جمله قطعه سازان، این موضوع را ناشی از نقص برخی قطعات بویژه قطعات های تک (High Tech)‌از جمله یی. سی. یو (کامپیوتر خودرو) و کیسه هوا عنوان می کنند.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.