صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / کشف قیمت ۱۲۳۰۰ ریالی هر سهم «غویتا» در بازار جدید
کشف قیمت ۱۲۳۰۰ ریالی هر سهم «غویتا» در بازار جدید

ویتانا پس از ارتقا به بازار دوم فرابورس ایران امروز گشایش نماد شد

کشف قیمت ۱۲۳۰۰ ریالی هر سهم «غویتا» در بازار جدید

امروز نخستین گشایش نماد فرابورس در سال 1398 با عرضه سهام شرکت ویتانا در بازار دوم و کشف قیمت 12300 ریالی هر سهم این شرکت رقم خورد.

به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس، شرکت ویتانا با نماد «غویتا» که تا کنون در تابلو ب بازار پایه شاهد انجام معاملات سهام خود بود، پس از ارتقا به بازار دوم فرابورس و برگزاری نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» روز جاری در بازار جدید به روش گشایش نماد عرضه شد.
امروز دوشنبه ۱۷ تیرماه ۱۲ میلیون و ۶۰۹ هزار سهم «غویتا» در بازار فرابورس به ارزش ۱۵۵ میلیارد و ۹۴ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت و عمده معاملات در سمت خرید و فروش در اختیار بازیگران حقوقی با مالکیت ۷۰٫۶ درصدی در سمت خرید و ۹۹٫۶ درصدی در سمت فروش بود.
مدیران این شرکت از گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر» در نشستی که هفته گذشته در فرابورس برگزار شد به اجرای طرح توسعه این شرکت با عنوان کاسپین اشاره و بیان کردند: از سال ۱۳۹۴ طرح توسعه کاسپین در این مجموعه در فضایی به مساحت ۱۴۰ هزار متر مربع زمین آغاز شده است و دارای ۴ فاز اصلی شامل کارخانه بیسکویت، کارخانه ویفر و کیک، کارخانه شکلات و همچنین کارخانه غذای کودک است.
آنطور که محمدرضا فخرالدینی مدیرعامل ویتانا در نشست خبری یک دیدار، یک عرضه عنوان کرد؛ با اضافه شدن طرح توسعه کاسپبن به مجموعه ویتانا، سهم ۳ درصدی صادرات از مجموع فروش ویتانا به یکباره به ۱۸ درصد افزایش یافته و همچنین برنامه افزایش سهم صادراتی تا ۴۰ درصد نیز مد نظر قرار گرفته است.
وی با اعلام اینکه در حال حاضر بیسکویت مادر به چین در دو پارت که هر پارت ۳ تا ۴ کانتینر است بارگیری شده است، گفت: بازار کانادا، عمان، قطر، عراق، تاجیکستان و افغانستان نیز بازارهای صادراتی ویتانا را تشکیل می‌دهند که در این زمینه عراق بزرگترین بازار صادراتی شرکت به شمار می‌رود.

همچنین مطالعه کنید:

اختصاص ۱.۵ میلیون تومان سهام به نوزادان متولد ۱۴۰۱

به گزارش کسب و کار نیوز، سید احسان خاندوزی صبح چهارشنبه – ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.