صفحه اصلی / استان ها / طی یک هفته ۶ نفر در رودخانه‌های البرز جان باختند
طی یک هفته ۶ نفر در رودخانه‌های البرز جان باختند

طی یک هفته ۶ نفر در رودخانه‌های البرز جان باختند

کسب و کار نیوز :‌رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز گفت: در دومین هفته از فصل تابستان شش نفر به دلیل غرق شدگی در رودخانه‌های استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد بابایی اظهار کرد: هفته گذشته هفت مأموریت با فوریت غرق شدگی در توسط تکنسین‌های اورژانس انجام شد.
وی ادامه داد: در این حوادث ۹ نفر دچار حادثه غرق شدگی شدند که سه تن پس از خروج از آب و انجام اقدامات درمانی حفظ حیات، به مراکز درمانی منتقل شدند ولی متأسفانه شش نفر نیز جان خود را فقط و فقط به خاطر بی احتیاطی از دست دادند.
وی افزود: همچنین روز جمعه، ۱۴ تیرماه در اثر ریزش بهمن در منطقه آزادبر جاده چالوس و مصدوم شدن دو خانم در غار یخ مراد، اورژانس هوایی البرز با تمام توان برای نجات مصدومین وارد عملیات شد.
این مسئول ابراز کرد: خلاصه عملکرد اورژانس البرز در هفته گذشته پاسخگویی به ۱۱ هزار و ۳۴۹ تماس تلفنی و انجام تعداد سه هزار و ۴۷۶ مأموریت توسط تکنسین‌های پرتلاش اورژانس بود.
بابایی ابراز کرد: در جریان انجام این تعداد مأموریت، ۴۴۳ مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و سه هزار و ۳۳ مأموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیر ترافیکی بود.
وی توضیح داد: تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ البرز بالغ بر هزار و ۲۸۹ نفر بوده و هزار و ۴۵۵ نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.
وی خاطر نشان کرد: در هفته‌ای که گذشت اورژانس هوایی البرز با اعزام به ۱۱ مأموریت، ۱۷ مصدوم بدحال را ضمن ارائه خدمات درمانی ویژه حفظ حیات به مراکز درمانی استان انتقال داد.
وی توضیح داد: به افرادی که در ایام گرم تابستان به قصد تفریح و فرار از گرما به حاشیه رودخانه‌ها و سدها پناه می‌برند توصیه می‌شود لحظه‌ای از کودکان و نوجوانان خود غافل نشده و به علائم ایمنی و تابلوهای هشدار دهنده در کنار ساحل رودخانه‌ها و سدها توجه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.