صفحه اصلی / استان ها / آغاز بهسازی و ساخت بیش از ۹۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده ایلام
آغاز بهسازی و ساخت بیش از ۹۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده ایلام

استاندار خبر داد:

آغاز بهسازی و ساخت بیش از ۹۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده ایلام

کسب و کار نیوز: استاندار ایلام از شروع به کار بهسازی و ساخت بیش از ۹۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «قاسم سلیمانی دشتکی» در کارگروه رفع مشکلات مناطق سیل زده استان با اشاره بر این موضوع که رفع مشکلات مناطق سیل زده استان در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی است، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که در کمترین زمان ممکن این مشکلات رفع شود و برای انجام این مهم از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.
استاندار ایلام با تاکید بر این که خسارت‌های کشاورزان استان جبران می‌شود، تصریح کرد: کشاورزان نگران نباشند در این خصوص بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک به استان اختصاص یافته است.
سلیمانی تصریح کرد: جبران خسارت‌های کشاورزی استان در بحث سیل به طور جدی دنبال می‌شود و در این راستا مشکل اصلی پمپاژداران مناطق سیل زده استان از جمله تأمین برق و تعمیر موتورپمپ‌ها باید هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.
وی در ادامه بر رفع مسائل و مشکلات روستاهای بالادست سد سیمره تاکید کرد و گفت: در بحث جابجایی روستای «چم شیر» شهرستان سیروان نیز هرچه سریع‌تر بنیاد مسکن و حداکثر طی هفته آینده این مسئله را نهایی کند.
استاندار ایلام افزود: ۱۳۰ میلیارد تومان خسارت در حوزه راه و شهرسازی به استان در بحث سیل اختصاص یافته است و سایر دستگاه‌های هم پیگیر سهم استان از خسارت‌های سیل باشند.
سلیمانی در پایان از شروع به کار بهسازی و ساخت بیش از ۹۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان خبر داد و گفت: هم اکنون کار استقرار بانک‌های عامل در مناطق سیل زده استان توسط بنیاد مسکن انجام شده و طی هفته جاری در روند پرداخت تسهیلات تسریع ایجاد خواهد شد.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.