صفحه اصلی / اسلایدر / مجوز ۱۴ هزار میلیاردتومانی به دولت برای تثبیت قیمت‌ها
مجوز ۱۴ هزار میلیاردتومانی به دولت برای تثبیت قیمت‌ها

رئیس فراکسیون اصناف مجلس خبر داد:

مجوز ۱۴ هزار میلیاردتومانی به دولت برای تثبیت قیمت‌ها

شهباز حسن پور بیگلری نارضایتی مردم از نظام توزیع کالاها در بازار و تداوم بی سامانی قیمت ها را به حق دانست و گفت: متاسفانه در دولت، شاهد اراده ای برای ساماندهی وضعیت حداقل کالاهای اساسی و معیشت مردم نیستیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، وی تاکید کرد: با توجه به جنگ تبلیغاتی تمام عیار و جنگ روانی که دشمن شروع کرده و از طریق فضای مجازی به دنبال یک نارضایتی عمومی در کشور است، در این شرایط، نیازمند حضور مقتدرانه دولت در همه عرصه ها هستیم و تیم اقتصادی دولت باید با قوت و قدرت، وضعیت قیمت ها را کنترل کند.
رئیس فراکسیون اصناف مجلس با اظهار بر اینکه در اجرای این مهم هیچ منع قانونی برای دولت وجود ندارد، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی، دست دولت را در بودجه سال۱۳۹۸ باز گذاشته که دولت ۱۴ هزار میلیارد و به روایتی بیش از ۸۰ هزار میلیارد با ارز نیمایی و بالای ۶۰ هزار میلیارد با احتساب ارز آزاد برای تثبیت قیمت ها مجوز گرفته است. وی خاطر نشان شد: آنچه که ما امروز نیاز داریم، تثبیت قیمت و کنترل این جو آشفته ای است که متاسفانه عده ای فرصت طلب هم مرتب بر آن دامن می زنند.
حسن پور بیگلری در ادامه اظهار داشت: ما به دولت اجازه دادیم که در صورت نیاز، کالا برگ الکترونیکی توزیع نماید و این دلیل بر ایجاد بحران نیست بلکه کسانی که نیازمندند و می خواهیم سهم شان را با قیمت مصوب دولتی دریافت کنند با دریافت کالا برگ این مهم انجام می گیرد. در حکومت اسلامی حاکم و مسئولین کشور موظفند قبل از هر موضوعی به نیازمندان جامعه توجه داشته باشند. حتی در کشور های پیشرفته دنیا نیز چنین اتفاقاتی می افتد و عده ای مورد توجه ویژه دولت هایشان قرار گرفته اند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.