صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / تذکر به شهرداری درباره تعطیلی زودهنگام بوستان‌ها

عضو شورای شهر تهران گفت

تذکر به شهرداری درباره تعطیلی زودهنگام بوستان‌ها

کسب و کار نیوز- عضو شورای شهر تهران گفت: فضاهای عمومی باید بر اساس آئین نامه‌ها اداره شوند و رفتار غیرقانونی و سلیقه‌ای قابل قبول نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، شهربانو امانی در جلسه یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران درباره تعطیلی زودهنگام برخی از بوستان‌ها و پارک ها گفت: حدود یک سال است که با طرح موضوع زیست شبانه به دنبال امنیت اجتماعی و افزایش شاخص زیست پذیری تهران هستیم و تمام تلاش اعضای شورا نیز این است که زیست شبانه در سطح شهر تهران ایجاد شود.

وی با بیان اینکه با وجود تلاش ها می بینیم  در برخی از فضاهای شهری و بوستان ها در برخی از ساعات به شهروندان خدمات ارائه نمی شود افزود: برخی از بوستان ها و پارک ها پس از ساعت ۲۲ شهروندان را از حضور در این مکان ها منع کرده و حتی  گزارش هایی اعلام شده است که مراجعه کنندگان را به بیرون پارک ها هدایت  و سرویس های بهداشتی تعطیل شده است که با اعتراض مراجعه کنندگان روبرو شده است.

امانی با تاکید بر اینکه برای رسیدگی به این اعتراضات نیاز به هماهنگی بیشتری در مدیریت شهری است افزود: باید مدیریت فضاهای عمومی بر اساس آئین نامه ها اداره شود و رفتار غیرقانونی و سلیقه ای قابل قبول نیست و باید تلاش کنیم زیست پذیری در شهر را با افزایش زمان استفاده از فضاهای عمومی ایجاد کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.