صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / ‌بازارچه مرزی “ساری سو” مجدداً بازگشایی می‌شود
‌بازارچه مرزی “ساری سو” مجدداً بازگشایی می‌شود

فرماندار:

‌بازارچه مرزی “ساری سو” مجدداً بازگشایی می‌شود

کسب و کار نیوز: ‌فرماندار ماکو از شروع به کار مجدد بازارچه مرزی ساری سو خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسین عباسی در اولین جلسه شورای اداری بخش بازرگان با اشاره به اینکه بمنظور رفاه حال شهروندان در تلاشیم برخی ادارات خدمات رسان را در شهر بازرگان مستقر کنیم، افزود: با حضور مقام عالی استان و همچنین والیان شهرهای مرزی ترکیه ۱۷ تیرماه سال جاری شاهد بازگشایی و شروع بکار مجدد بازارچه مرزی ساری سو خواهیم بود و این امر مهم قطعاً در معیشت اقتصاد مردم شهرستان تأثیر گذار خواهد بود.
فرماندار ماکو با بیان اینکه شهر بازرگان بعنوان دروازه ورود به اروپا تنها متعلق به شهرستان ماکو نیست، اظهار کرد: شهر بازرگان ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و تمامی دستگاه‌ها باید کمک کنند با رفع مسائل و مشکلات موجود آن را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
عباسی تصریح کرد: حضور مستمر در روستاها، استماع نظرات و مسائل مردم و رسیدگی به مشکلات آنها باید در دستور کار بخشداران و سایر مسئولین دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد تا شرط اصلی که اخلاق مداری، مدارا با مردم و جلب اعتماد عمومی است تحقق یابد.
شهرام خلیل زاده بخشدار بازرگان نیز در این جلسه گفت: بخش بازرگان متشکل از یک شهر و ۳۹ روستا است که در ۲۶ روستای آن دهیاری مستقر است.
وی با بیان اینکه نبود درآمد پایدار و تأمین اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی از جمله مشکلات روستاهای بخش بازرگان است، افزود: با اجرای طرح‌های اشتغال زایی، عمران، توسعه و رونق بخشی به کسب و کار روستاییان می‌تواند منجر به عدم مهاجرت آنها به سایر مناطق شود.
بخشدار بازرگان، نبود مجتمع اداری و عدم استقرار برخی ادارات خدمات رسان در این بخش را از جمله مشکلاتی دانست که می‌توان با تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی آن را حل و فصل کرد.
به گزارش ایسنا؛ بازار مرزی ساری سو یک بازار مرزی در نزدیکی ماکو است که در بین حوزه شهرستان ماکو و شهر مرزی دغوبایزید در استان آغری ترکیه واقع شده است.

همچنین مطالعه کنید:

جت شخصی جنبه آموزشی دارد/ تفریح در اولویت دوم

به گزارش کسب و کار نیوز ، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت‌وگو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.