به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، معصومه اصغرزاده، اظهار کرد: در صورتیکه پروازهای ایرانایر به دلیل بدی آب و هوا با تاخیر مواجه شود و پس از ۲ ساعت نیز انجام نشود، پرواز مورد نظر کنسل و هزینه بلیت آن به طور کامل به مسافران پرداخت میشود.
وی ادامه داد: مسافران اگر بلیت را مستقیم از ایرانایر دریافت کرده باشند با مراجعه به دفتر فروش در ترمینال وجه کامل بلیت را دریافت خواهند کرد.
وی بیان کرد: چنانچه بلیت از طریق آژانسها تهیه شده باشد، پس از زدن مُهر “باطل شد ” روی بلیت پروازمسافران با مراجعه به دفاتر آژانسهای مسافرتی میتوانند وجه بلیت را کامل دریافت کنند.
مدیر روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران همچنین یادآور شد: در پروازهایی با تاخیر تا ۶ ساعت از مسافران با ناهار یا شام پذیرایی میکنیم و موظف به تامین هتل هم هستیم. ضمن اینکه برای جبران خسارت برای مسافران درصد تخفیف برای پرواز بعدی منظور خواهد شد.