صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / ‏ «درهآور» با قیمت ۳۱۵۰ ریالی هر سهم در تابلو بازار دوم نقش بست
‏  «درهآور» با قیمت ۳۱۵۰ ریالی هر سهم در تابلو بازار دوم نقش بست

در سومین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران؛

‏ «درهآور» با قیمت ۳۱۵۰ ریالی هر سهم در تابلو بازار دوم نقش بست

در آخرین روز کاری هفته جاری عرضه اولیه 20 درصد از سهام شرکت دارویی راه آورد تامین در بازار دوم فرابورس ایران رقم خورد که طی آن هر سهم این شرکت 3150 ریال کشف قیمت شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرابورس،  امروز چهارشنبه ۱۲ تیرماه ۱۳۹۸ تعداد ۴۰ میلیون از مجموع سهام شرکت دارویی راه آورد تامین معادل ۲۰ درصد از سهام این شرکت در نماد «درهآورد» از سوی شرکت کارگزاری صبا تامین به عنوان مدیر عرضه روی تابلو معاملات رفت.
در این عرضه دامنه قیمت از ۳۰۰۰ تا ۳۱۵۰ ریال تعیین شده بود که با مشارکت ۴۳۵ هزار و ۲۲۹ نفری خریداران در سقف دامنه قیمتی ثبت سفارش به تعداد ۴۳۲ هزار و ۸۹۴ کد معاملاتی تعداد حداکثر ۹۲ سهم تخصیص یافت.
روز گذشته در نشست خبری یک دیدار، یک عرضه مدیرعامل شرکت ره آورد تامین، سرمایه ثبتی این شرکت را حدود ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: ۹۹/۹۹ درصد از سهام این شرکت متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین است.
وی در ادامه وجه تمایز این شرکت نسبت به رقبای غربی و اروپایی را قیمت تمام‌شده کمتر و نسبت به رقبای شرقی، کیفیت بالاتر تولیدات عنوان کرد و افزود: از مزیت‌های دیگر ره آورد تامین می‌توان به انحصاری بودن در خاورمیانه، کیفیت بالای محصولات، وجود کارگروه‌ها و کمیته‌های کارآمد و واحد تحقیق و توسعه قوی در مجموعه و جوان و متخصص بودن نیروها اشاره کرد.
گفتنی است، از ابتدای سال ۹۸ در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه دو شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد در نماد «زشریف» و ژلاتین کپسول ایران در نماد «دکپسول» رقم خورده است که به ترتیب به گروه‌های زراعت و خدمات وابسته و مواد و محصولات دارویی اختصاص داشته‌اند و امروز سومین عرضه اولیه فرابورس در همین بازار صورت گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس

به گزارش کسب و کار نیوز ، سازمان خصوصی سازی  در ۲ اطلاعیه جداگانه قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.