صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / کارآفرینان حوزه هوش مصنوعی و داده دستاوردهای خود را ارائه می‌دهند
کارآفرینان حوزه هوش مصنوعی و داده دستاوردهای خود را ارائه می‌دهند

کارآفرینان حوزه هوش مصنوعی و داده دستاوردهای خود را ارائه می‌دهند

کسب و کار نیوز- ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برگزاری رویداد کارآفرینانه «ویتا»، فرصتی برای ارائه دستاوردهای متخصصان در حوزه هوش مصنوعی و داده فراهم کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هوش مصنوعی و کلان داده‌ها حوزه‌هایی تحول‌آفرین در دنیای امروز محسوب می‌شوند و محققان در کشورهای مختلف مشغول فعالیت برای توسعه این حوزه‌ها هستند، در این راستا رویداد کارآفرینانه «ویتا» توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
سازمان اسناد و کتابخانه ملی بزرگترین پایگاه اطلاعاتی کشور است و با برگزاری این رویداد منابع خود را در اختیار علاقمندان به کارآفرینی و فناوری به خصوص در حوزه هوش مصنوعی و داده قرار می‌دهد تا موقعیتی برای ایجاد کسب و کارهای نوین خلق شود.
طرح‌های ارسال شده توسط کارآفرینان به این رویداد پس از بررسی توسط داوران ارزیابی و در نهایت ۳۰ طرح برتر برای رویداد اصلی برگزیده می‌شوند، این رویداد دارای یک دوره پیش شتابدهی است که از ۱۴ تیرماه امسال آغاز می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای حضور در آن ثبت نام کنند.
برگزاری رویداد اصلی در ۲۷ و ۲۸ تیرماه و ۳ و ۴ مرداد ماه است، در مدت زمان برگزاری کارگاه‌های جانبی در زمینه هوش مصنوعی، داده و توسعه کسب و کارها با حضور مربیان متخصص برگزار می‌شود، در نهایت نیز در ۱۱ مرداد ماه تیم‌های حاضر دستاورد نهایی خود را ارائه می‌دهند.
خرید محصول نهایی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی، حضور در دوره شتابدهی نوین تک و جذب سرمایه برای ادامه فعالیت تیم‌ها و ایجاد بستر همکاری خروجی حضور در این رویداد است.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رویداد به نشانی www.vitaevent.ir مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

مدیر مخابرات تهران: اصناف می توانند از زیرساخت فیبرنوری استفاده کنند

به گزارش کسب و کار نیوز، مهندس سید علی ملک جعفریان مدیر مخابرات استان تهران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.