صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / هدف‌گذاری صادرات ۴ میلیارد دلاری در صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی
هدف‌گذاری صادرات ۴ میلیارد دلاری در صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی

وزارت صنعت اعلام کرد

هدف‌گذاری صادرات ۴ میلیارد دلاری در صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد برنامه توسعه صادرات غیرنفتی با هدف‌گذاری ۴ میلیارد دلاری صادرات در بخش صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، توسعه تجارت و تعاملات بین‌المللی با مشارکت بنگاه‌های داخلی و خارجی در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.

حمایت از حضور فعال بنگاه‌های داخلی در مناسبت‌ها و تعاملات بین‌المللی تجاری، پشتیبانی و هدایت تولید صادرات‌محور به خصوص صنایع پیشرفته و دانش بنیان از جمله برنامه‌های معاونت صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تا پایان سال ۹۸ خواهد بود.

این برنامه‌ها قرار است با مشارکت در اجلاس کمیسیون‌های مشترک صنعتی، تجاری و اقتصادی ایران با کشورهای مختلف و اعلام زمینه‌های همکاری مشترک در حوزه صنایع مرتبط، مشارکت در برنامه توسعه صادرات غیر نفتی با هدف‌گذاری ۴ میلیارد دلاری صادرات در بخش صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی و پایش مستمر وضعیت صادرات به منظور رفع موانع جهت توسعه و تسهیل صادرات کالاهای مرتبط فراهم شود.

ارتقا توان تولید ملی در صنعت نساجی و پوشاک و افزایش ۱.۲ میلیارد دلاری ساخت محصولات صادرات‌گرا از دیگر برنامه‌های عملیاتی تا پایان سال ۹۸ خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.