صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / سومین رویداد InnoTehran برگزار می‌شود
سومین رویداد InnoTehran برگزار می‌شود

ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران در حوزه خدمات مکان محور شهری

سومین رویداد InnoTehran برگزار می‌شود

کسب و کار نیوز- رویداد نوآورانه خدمات مکان محور شهری که سومین دوره از سلسله رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران (InnoTehran) است در روز دوشنبه، 17 تیر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، رویداد InnoTehran  توسط این سازمان و با همکاری سازمان نظام صنفی، سازمان فضایی ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی در محل مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش بنیان برگزار خواهد شد.

موضوع اصلی این برنامه که از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ برگزار می‌شود، «ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران در حوزه خدمات مکان محور شهری» خواهد بود.

گفتنی است محور نخستین و دومین رویداد InnoTehran، حوزه مدیریت پسماند شهری و آتش نشانی بود که در پی برگزاری موفق آن‌ها از شرکت‌های فناور و دانش بنیان دعوت شد تا طرح‌های نوآورانه خود را در حوزه‌های مذکور به دبیرخانه و مرکز تهران هوشمند ارسال کنند.

لازم به ذکر است، تمامی شرکت‌های دانش بنیان، فناور و خلاق، اعضای نظام صنفی رایانه‌ای، پژوهشگران، فناوران و استارتاپ‌های علاقمند می‌توانند با مراجعه به نشانی (https://evnd.co/kAQoC) و انجام ثبت نام به صورت رایگان و آزاد در این رویداد شرکت کنند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۷۷۲۴۰۵۷۶ تماس حاصل کنند.

همچنین مطالعه کنید:

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اسنپ، از زمان شروع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.