صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / پنجمین همایش بین‌المللی و نمایشگاه جانبی خوراک دام و طیور آغاز به کار کرد
پنجمین همایش بین‌المللی و نمایشگاه جانبی خوراک دام و طیور آغاز به کار کرد

پنجمین همایش بین‌المللی و نمایشگاه جانبی خوراک دام و طیور آغاز به کار کرد

کسب و کار نیوز- پنجمین همایش بین‌المللی و نمایشگاه جانبی خوراک دام و طیور امروز در بوستان گفت‌وگو آغاز به کار کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، امروز پنجمین همایش بین‌المللی و نمایشگاه جانبی خوراک دام و طیور در بوستان گفت‌وگو آغاز به کار کرد و تا دو روز دیگر ادامه خواهد داشت. در این همایش که تولیدکنندگان خوراک دام و طیور، کارخانجات و واحدهای صنفی حضور دارند، این واحدها دستاوردهای خودشان را در غرفه‌هایی که وجود دارد ارائه می‌دهند.

در حاشیه این نمایشگاه، همایش خوراک دام و طیور امروز با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور، معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی و تعدادی از کارشناسان برگزار شد.

در این همایش تاکید شد که ۶۰ تا ۷۰ درصد قیمت تمام‌شده محصولات پروتئینی مربوط به خوراک دام است و کارخانه‌های خوراک دام کشور با ۴۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند.

بر اساس آمار ۹۷ حدود ۱۰ میلیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تن خوارک دام و طیور در کشور تولید می‌شود که برای تامین نیاز داخل کافی نیست. پیش‌بینی شده است که تا سال ۱۴۱۰، ۱۵۰ واحد تولیدی به ظرفیت تولید خوراک دام و طیور کشور اضافه شود که به سطح تولید خوراک دام طیور ۷ میلیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تن اضافه خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.